Μια συγκριτική μελέτη της προβολής των υποψηφίων στα έντυπα, ηλεκτρονικά μέσα και διαδίκτυο

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2009 (EL)
Μια συγκριτική μελέτη της προβολής των υποψηφίων στα έντυπα, ηλεκτρονικά μέσα και διαδίκτυο

Πόποβιτς, Σοφία
Παφτινού, Ελευθερία

Στην εργασία μας επισημαίνεται ο σημαντικός ρόλος κατά την διάρκεια της προεκλογικής διαδικασίας που έχει το πολιτικό μάρκετινγκ και γενικότερα ο ρόλος των ΜΜΕ στην πολιτική επικοινωνία. Αναλύεται η πολιτική διαφήμιση συναρτήσει της πολιτικής επικοινωνίας, αποσαφηνίζεται εννοιολογικά την πολιτική επικοινωνία, αλλά και τον ρόλο των ΜΜΕ στη διαμόρφωση της αντίληψης των πολιτικών κομμάτων. Παρουσιάζεται ο ρόλος των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης στις εκλογές και συγκεκριμένα αναλύεται ο ρόλος του τύπου, του ραδιοφώνου, της τηλεόρασης και του διαδικτύου. Στο τέλος της έρευνας μας παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της σύγκρισης των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας. Διαπιστώνεται ότι τα πολιτικά πρόσωπα δίνουν πολύ μεγάλο αγώνα, στον οποίο καθοριστικό ρόλο έχουν τα Μ.Μ.Ε. και παρόλο που οι υποψήφιοι χρησιμοποίησαν σχεδόν τα ίδια μέσα, ο τρόπος με τον οποίο τα χρησιμοποίησαν ενδεχομένως να συνέβαλε στο τελικό αποτέλεσμα.

Thesis
NonPeerReviewed

Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα
Διαδίκτυο (Internet)

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2009


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.