Βασικά χαρακτηριστικά και ιδιαιτερότητες του marketing βιομηχανικών προϊόντων: αναφορά μελέτη περίπτωσης

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Βασικά χαρακτηριστικά και ιδιαιτερότητες του marketing βιομηχανικών προϊόντων: αναφορά μελέτη περίπτωσης

Βερνάδου, Βλοτίνα-Βαλεντίνα

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2012

2012


Στο 1ο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην ευρύτερη έννοια του marketing, την φιλοσοφία του καθώς και την εξέλιξη που ακολούθησε. Στην συνέχεια περιγράφεται τι είναι βιομηχανικό marketing, ποιες είναι περιοχές εφαρμογής του, καθώς επίσης τα μέρη προώθησης του, τα κανάλια διανομής και ποιοι είναι οι παράγοντες που επιδρούν στην εκλογή των καναλιών διανομής του βιομηχανικού marketing. Στο 2ο κεφάλαιο αναλύεταιη βιομηχανική αγορά, ποια είναι τα χαρακτηριστικά της και την διαδικασία για την λήψη μιας αγοραστικής απόφασης. Ακολουθούν οι κατηγορίες, οι μορφές της και γίνεται μια απλή αναφορά στα κέντρα αγοράς αποφάσεων. Στο τέλος του δευτέρου κεφαλαίου αναλύονται οι πελάτες, τα προϊόντα και τα κριτήρια επιλογής προμηθευτών στην βιομηχανική αγορά. Στο 3ο κεφάλαιο αναφέρονται οι διαφορές ανάμεσα στο βιομηχανικό και καταναλωτικό marketing. Στην αρχή θα γίνει μια συνοπτική παρουσίαση των διαφορών και στο επόμενο υποκεφάλαιο θα δούμε αναλυτικότερα τις διαφορές μεταξύ του βιομηχανικού και καταναλωτικού marketing. Στο 4ο κεφάλαιο, παρουσιάζεται μελέτη περίπτωσης (case study) μεταποίησης του ελαιόλαδου Λέσβου από άλλες εταιρίες.

Β > Βιομηχανία και εμπόριο
Μ > Μάρκετινγκ

Βιομηχανία και εμπόριο
Μάρκετινγκ

Greek

Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)