Η προπαγάνδα στην υπηρεσία του πολέμου: πουλώντας τον πόλεμο του Ιράκ

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η προπαγάνδα στην υπηρεσία του πολέμου: πουλώντας τον πόλεμο του Ιράκ

Παπαδόπουλος, Νικόλαος

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2009

2009


Στην εργασία που ακολουθεί αναλύονται οι έννοιες των δημοσίων σχέσεων και της προπαγάνδας. Γίνονται αναφορές στα είδη τους, στα χαρακτηριστικά τους, στον ρόλο με τον οποίο γίνονται αντιληπτές ή όχι, καθώς και στα μέσα και τις τεχνικές τις οποίες χρησιμοποιούν. Οι δημόσιες σχέσεις και η προπαγάνδα μοιάζουν τόσο πολύ και διαφέρουν εξίσου. Μελετώντας την παρούσα εργασία ο αναγνώστης έχει την δυνατότητα να κάνει έναν διαχωρισμό των δύο αυτών εννοιών και έπειτα, μέσα από τα διάφορα παραδείγματα που παρατίθενται (στην περίπτωσή μας για τον πόλεμο του Ιράκ), να συγκρίνει τις ομοιότητες και τις διαφορές τους. Στην συνέχεια εξετάζεται ο τρόπος με τον οποίο Ιρακινοί και Αμερικάνοι θέλησαν να επηρεάσουν την κοινή γνώμη χρησιμοποιώντας διάφορα προπαγανδιστικά μέσα και τεχνικές προπαγάνδας. Τελικά η προπαγάνδα «τέθηκε» στην υπηρεσία του πολέμου και ο πόλεμος στο Ιράκ έγινε πραγματικότητα. Κατά την διάρκεια της μάχης η προπαγάνδα λειτούργησε εξίσου καλά και από τα δύο αντιμαχόμενα στρατόπεδα. Είδαμε τα μεν δυτικά μέσα ενημέρωσης να μας δείχνουν εικόνες νίκης των Αμερικανών και ταπείνωσης του εχθρού τα δε Αραβικά να μας προβάλουν εικόνες ντροπής, με χιλιάδες νεκρούς (περισσότερους άμαχους) και βασανιστήρια ανθρώπων.

Π > Πόλεμοι
Δ > Δημόσιες σχέσεις

Δημόσιες σχέσεις
Πόλεμοι

Greek

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)