Marketing plan ενός χιονοδρομικού κέντρου στον Γράμμο

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2009 (EL)
Marketing plan ενός χιονοδρομικού κέντρου στον Γράμμο

Αρχοντούλη, Μαρία
Γιανναρά, Αικατερίνη

Στην εργασία περιγράφεται το πρόγραμμα μάρκετινγκ - προβολής ενός νέου χιονοδρομικού κέντρου στην περιοχή του Γράμμου. Η παρούσα εργασία εστιάζει μόνο στην περιοχή του Γράμμου και στη συγκεκριμένη κίνηση της δημιουργίας ενός νέου κέντρου και σε καμιά περίπτωση τα συμπεράσματα δεν μπορούν να εφαρμοστούν στην ανάπτυξη άλλων προϊόντων, χωρίς προηγουμένως να έχουν εξεταστεί οι συνθήκες που παρουσιάζονται ανά περίπτωση. Στο πρώτο μέρος της μελέτης μας παρατίθεται θεωρητική αναφορά σχετικά με την αναγκαιότητα ύπαρξης μάρκετινγκ σχεδίου προβολής σε κάθε νεοϊδρυθείσα επιχείρηση, δημόσια ή ιδιωτική και όπου λόγω των σωστών και συντονισμένων ενεργειών εξασφαλίζεται μείωση του ρίσκου και υγιής ανάπτυξη της επιχείρησης.Το δεύτερο κεφάλαιο αναφέρεται στην οργάνωση του μάρκετινγκ στο χιονοδρομικό κέντρο.Στο τρίτο κεφάλαιο της εργασίας αναλύεται η ερευνητική μεθοδολογία που ακολουθήθηκε συλλέγοντας πρωτογενή αλλά και δευτερογενή στοιχεία. Περιλαμβάνει επίσης περιγραφικά την ολοκληρωμένη μεθοδολογία μάρκετινγκ, η οποία αποτελείται από την πρώτη και τη δεύτερη φάση όπου στα σημεία αυτά υπάρχει πλήρης αναφορά στο πρακτικό τμήμα και στην ουσία πλέον της εν λόγω μελέτης.Το τέταρτο κεφάλαιο πραγματεύεται την Α’ Φάση του σχεδίου όπου περιλαμβάνει την καταγραφή αλλά και ανάλυση τόσο της υφιστάμενης κατάστασης όσο και των παραμέτρων που ισχύουν στην εξεταζόμενη περιοχή. Στο πέμπτο κεφάλαιο περιλαμβάνει την εκπόνηση πλέον του επιχειρηματικού σχεδίου προβολής παραθέτοντας στοιχεία περιγραφής της αποστολής και των στόχων του νέου χιονοδρομικού κέντρου, την ανάλυση του εξωτερικού και του εσωτερικού περιβάλλοντος, τα οποία οδηγούν στη διαμόρφωση του προϊόντος, τη στρατηγική τιμολόγησης, την επικοινωνιακή πολιτική προβολής καθώς και στο χρονοδιάγραμμα για τη σωστή οργάνωση των κινήσεων.

Thesis
NonPeerReviewed

Εναλλακτικός τουρισμός
Μάρκετινγκ - Διοίκηση και οργάνωση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2009


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.