Το πρόγραμμα δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας του πολιτιστικού οργανισμού "Πάτρα: Πολιτιστική πρωτεύουσα της Ευρώπης 2006": παρουσίαση - αξιολόγηση των δράσεων προβολής και επικοινωνίας του οργανισμού
Το πρόγραμμα δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας του πολιτιστικού οργανισμού "Πάτρα: Πολιτιστική πρωτεύουσα της Ευρώπης 2006": παρουσίαση - αξιολόγηση των δράσεων προβολής και επικοινωνίας του οργανισμού
Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο να αναλύσει το Πρόγραμμα των δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας του Πολιτιστικού Οργανισμού «Πάτρα Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης 2006. Συγκεκριμένα θα αναλύσει τους εξής τομείς: τους φορείς διοργάνωσης, τους στόχους που έθεσε, τα κοινό που στόχευσαν να προσελκύσουν, τα μεγαλύτερα γεγονότα – εκδηλώσεις και τις ευκαιρίες για πολιτιστική επιρροή. Επομένως, το κύριο ερώτημα που θα πραγματευτούμε είναι το κατά πόσο ήταν αποτελεσματική η επικοινωνιακή πολιτική της Πολιτιστικής πρωτεύουσας της Πάτρας και το εάν έχει επιτύχει τους επιδιωκόμενους στόχους της.
Π > Πολιτιστική πολιτική
Δ > Δημόσιες σχέσεις
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Δημόσιες σχέσεις
Πολιτιστική πολιτική
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)