Οι Έλληνο-Κινεζικές οικονομικές σχέσεις και η προώθηση των ελληνικών προϊόντων στην κινέζικη αγορά

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2013 (EN)
Οι Έλληνο-Κινεζικές οικονομικές σχέσεις και η προώθηση των ελληνικών προϊόντων στην κινέζικη αγορά

Νικολοπούλου, Ευαγγελία Ι.

Η παρακάτω εργασία έχει σαν θέμα τις Ελληνοκινεζικές οικονομικές σχέσεις και την προώθηση των ελληνικών προϊόντων στην κινεζική αγορά. Σήμερα όπου η Ελλάδα αντιμετωπίζει μεγάλη οικονομική κρίση και οι επιχειρήσεις κλείνουν η μια μετά την άλλη, το ενδιαφέρον πολλών επιχειρηματιών στρέφεται προς την αγορά της Κίνας όπου οι καταναλωτές της στρέφονται προς τον δυτικό τρόπο ζωής και τα ελληνικά προϊόντα έχουν μεγάλη ζήτηση. Πιο συγκεκριμένα η παρούσα εργασία οργανώνεται σε κυρίως τρία κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται και αναλύεται η οικονομία της Κίνας. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι διμερείς σχέσεις Ελλάδας -Κίνας. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η προώθηση των ελληνικών προϊόντων στην κινεζική αγορά και η εργασία τελειώνει με τα κυριότερα συμπεράσματα από την εκπόνηση της εργασίας.

Thesis
NonPeerReviewed

Προώθηση πωλήσεων
Εξαγωγές - Ελλάδα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)