Οι Έλληνο-Κινεζικές οικονομικές σχέσεις και η προώθηση των ελληνικών προϊόντων στην κινέζικη αγορά

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Οι Έλληνο-Κινεζικές οικονομικές σχέσεις και η προώθηση των ελληνικών προϊόντων στην κινέζικη αγορά

Νικολοπούλου, Ευαγγελία Ι.

Thesis (Masters)
masters
Thesis

2013

2013


Η παρακάτω εργασία έχει σαν θέμα τις Ελληνοκινεζικές οικονομικές σχέσεις και την προώθηση των ελληνικών προϊόντων στην κινεζική αγορά. Σήμερα όπου η Ελλάδα αντιμετωπίζει μεγάλη οικονομική κρίση και οι επιχειρήσεις κλείνουν η μια μετά την άλλη, το ενδιαφέρον πολλών επιχειρηματιών στρέφεται προς την αγορά της Κίνας όπου οι καταναλωτές της στρέφονται προς τον δυτικό τρόπο ζωής και τα ελληνικά προϊόντα έχουν μεγάλη ζήτηση. Πιο συγκεκριμένα η παρούσα εργασία οργανώνεται σε κυρίως τρία κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται και αναλύεται η οικονομία της Κίνας. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι διμερείς σχέσεις Ελλάδας -Κίνας. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η προώθηση των ελληνικών προϊόντων στην κινεζική αγορά και η εργασία τελειώνει με τα κυριότερα συμπεράσματα από την εκπόνηση της εργασίας.

Ε > Ελλάδα - Εξωτερικές σχέσεις - 20ος - 21ος αι.
Π > Προώθηση πωλήσεων
Ε > Εξαγωγές - Ελλάδα

Προώθηση πωλήσεων
Εξαγωγές - Ελλάδα
Ελλάδα - Εξωτερικές σχέσεις - 20ος - 21ος αι.

Greek

Μεταπτυχιακές Διατριβές > ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)