Οι Έλληνο-Κινεζικές οικονομικές σχέσεις και η προώθηση των ελληνικών προϊόντων στην κινέζικη αγορά

Οι Έλληνο-Κινεζικές οικονομικές σχέσεις και η προώθηση των ελληνικών προϊόντων στην κινέζικη αγορά

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Οι Έλληνο-Κινεζικές οικονομικές σχέσεις και η προώθηση των ελληνικών προϊόντων στην κινέζικη αγορά

Νικολοπούλου, Ευαγγελία Ι.

Thesis
NonPeerReviewed

2013


Η παρακάτω εργασία έχει σαν θέμα τις Ελληνοκινεζικές οικονομικές σχέσεις και την προώθηση των ελληνικών προϊόντων στην κινεζική αγορά. Σήμερα όπου η Ελλάδα αντιμετωπίζει μεγάλη οικονομική κρίση και οι επιχειρήσεις κλείνουν η μια μετά την άλλη, το ενδιαφέρον πολλών επιχειρηματιών στρέφεται προς την αγορά της Κίνας όπου οι καταναλωτές της στρέφονται προς τον δυτικό τρόπο ζωής και τα ελληνικά προϊόντα έχουν μεγάλη ζήτηση. Πιο συγκεκριμένα η παρούσα εργασία οργανώνεται σε κυρίως τρία κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται και αναλύεται η οικονομία της Κίνας. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι διμερείς σχέσεις Ελλάδας -Κίνας. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η προώθηση των ελληνικών προϊόντων στην κινεζική αγορά και η εργασία τελειώνει με τα κυριότερα συμπεράσματα από την εκπόνηση της εργασίας.

Προώθηση πωλήσεων
Εξαγωγές - Ελλάδα
Ελλάδα - Εξωτερικές σχέσεις - 20ος - 21ος αι.

Ελληνική γλώσσα

cc_by_nc_nd




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.