Οι Έλληνο-Κινεζικές οικονομικές σχέσεις και η προώθηση των ελληνικών προϊόντων στην κινέζικη αγορά

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2013 (EL)
Οι Έλληνο-Κινεζικές οικονομικές σχέσεις και η προώθηση των ελληνικών προϊόντων στην κινέζικη αγορά

Νικολοπούλου, Ευαγγελία Ι.

Η παρακάτω εργασία έχει σαν θέμα τις Ελληνοκινεζικές οικονομικές σχέσεις και την προώθηση των ελληνικών προϊόντων στην κινεζική αγορά. Σήμερα όπου η Ελλάδα αντιμετωπίζει μεγάλη οικονομική κρίση και οι επιχειρήσεις κλείνουν η μια μετά την άλλη, το ενδιαφέρον πολλών επιχειρηματιών στρέφεται προς την αγορά της Κίνας όπου οι καταναλωτές της στρέφονται προς τον δυτικό τρόπο ζωής και τα ελληνικά προϊόντα έχουν μεγάλη ζήτηση. Πιο συγκεκριμένα η παρούσα εργασία οργανώνεται σε κυρίως τρία κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται και αναλύεται η οικονομία της Κίνας. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι διμερείς σχέσεις Ελλάδας -Κίνας. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η προώθηση των ελληνικών προϊόντων στην κινεζική αγορά και η εργασία τελειώνει με τα κυριότερα συμπεράσματα από την εκπόνηση της εργασίας.

Thesis
NonPeerReviewed

Προώθηση πωλήσεων
Εξαγωγές - Ελλάδα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.