Επικοινωνιακές καμπάνιες της Greenpeace

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2007 (EL)
Επικοινωνιακές καμπάνιες της Greenpeace

Πέϊκου, Συμέλα

Αυτή η εργασία αναφέρεται στις επικοινωνιακές καμπάνιες που χρησιμοποιεί ο διεθνής μη κυβερνητικός οργανισμός Greenpeace. Εξετάζεται η αναγκαιότητα δραστηριοποίησης από τέτοιου είδους οργανισμούς ειδικά στον τομέα του περιβάλλοντος καθώς οι ανθρωπογενείς δραστηριότητες είναι, εδώ και δεκαετίες, πολλές και έντονες. Παρουσιάζονται οι πιο χαρακτηριστικές καμπάνιες του οργανισμού, από την ίδρυσή του έως σήμερα. Αυτές που καθιέρωσαν την ύπαρξη της Greenpeace και την πίστη χιλιάδων εθελοντών σε αυτήν. Τέλος, εξετάζεται η αποτελεσματικότητα των εκστρατειών, κατά πόσο δηλαδή καταφέρνει η Greenpeace να επηρεάσει τους αρμόδιους φορείς, την κυβέρνηση και την κοινή γνώμη ώστε οι αποφάσεις που θα λαμβάνονται από δω και στο εξής να είναι τέτοιες που θα προφυλάσσουν το περιβάλλον και τη δημόσια υγεία.

Thesis
NonPeerReviewed

Μη κυβερνητικές οργανώσεις
Επικοινωνία

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2007


cc_by_nc



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.