Η ανάλυση της διεθνούς ανταγωνιστικότητας των ελληνικών γουναρικών και οι εφαρμογές του εξαγωγικού μάρκετινγκ στην ρωσική και στην ουκρανική αγορά = International competition analysis at greek furs and the effect of exporting marketing in russian and ukrainian market.

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2014 (EL)
Η ανάλυση της διεθνούς ανταγωνιστικότητας των ελληνικών γουναρικών και οι εφαρμογές του εξαγωγικού μάρκετινγκ στην ρωσική και στην ουκρανική αγορά = International competition analysis at greek furs and the effect of exporting marketing in russian and ukrainian market.

Δημοπούλου, Πολυξένη

Η παρακάτω εργασία έχει σαν θέμα την ανάλυση της διεθνούς ανταγωνιστικότητας των ελληνικών γουναρικών και τις εφαρμογές του εξαγωγικού μάρκετινγκ στην ρωσική και στην ουκρανική αγορά. Όπως είναι γνωστό στους περισσότερους η βιωσιμότητα των επιχειρήσεων των ελληνικών γουναρικών στηρίζεται κυρίως στις αγορές της Ρωσίας αλλά και της Ουκρανίας. Το μάρκετινγκ είναι ένα βασικό εργαλείο για την ανάπτυξη των εξαγωγών των Ελληνικών γουναρικών. Έτσι η παρούσα εργασία θα επικεντρωθεί στην εξέταση του μάρκετινγκ των εξαγωγών στις συγκεκριμένες αγορές, στην ανάλυση των αγορών αυτών αλλά και στην κατάσταση στην οποία βρίσκετε σήμερα η ελληνική γουνοποιία.

Thesis
NonPeerReviewed

Εξαγωγές - Ελλάδα
Γουνοποιία

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.