E-business και επιχείρηση: διανεμόμενες επιπτώσεις: η προετοιμασία της επιχείρησης για την προσαρμογή και το σχεδιασμό της στρατηγικής της

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2006 (EL)
E-business και επιχείρηση: διανεμόμενες επιπτώσεις: η προετοιμασία της επιχείρησης για την προσαρμογή και το σχεδιασμό της στρατηγικής της

Ηλιάδου, Σοφία

Πρωτεύον χαρακτηριστικό της τελευταίας δεκαετίας του 20ου αιώνα αποτέλεσε το ξεκίνημα ενός νέου μετασχηματισμού της οικονομίας κ της κοινωνίας. Η αγορά κ η πώληση των Αγάθων κ των υπηρεσιών γίνεται πλέον ηλεκτρονικά μέσω του διαδικτύου. Το e-επιχειρείν δεν καλύπτει μόνο την αγοραπωλησία Αγάθων κ υπηρεσιών αλλά καλύπτει κ άλλες πλευρές ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας όπως προμήθειες ο έλεγχος των αποθεμάτων η διαχείριση της παραγωγής καθώς κ των logistics της υποστήριξης πελατών της εφοδιαστικής αλυσίδας κ.α. Ένα σημαντικό εργαλείο για την βελτίωση της απόδοσης της επιχείρησης είναι η δημιουργία ενός σωστού επιχειρηματικού σχεδίου. Ένα επιχειρηματικό σχέδιο αποτελείται από 1) Εσωτερική Ανάλυση 2) Εξωτερική Ανάλυση 3) Επιλογή - προσδιορισμός και υλοποίηση στρατηγικής και 4) Οικονομικό πλάνο. Άλλο ένα σημαnτικό εργαλείο που θα επιτρέψει στις επιχειρήσεις να ανταγωνιστούν στο νέο ψηφιακό περιβάλλον είναι η διαμόρφωση και υλοποίηση της κατάλληλης στρατηγικής. Μια από τις προσεγγίσεις για την ανάπτυξη μιας στρατηγικής Ηλεκτρονικού Επιχειρείν είναι ο συνεχής σχεδιασμός με ανατροφοδότηση. Η μέθοδος αυτή στηρίζεται σε τέσσερα στάδια, δύο από τα οποία ανήκουν στη διαμόρφωση της στρατηγικής και τα άλλα δύο στην υλοποίηση της 1)Κατανόηση των αναγκών των πελατών και εκτίμηση των δυνατοτήτων της επιχείρησης 2)Προγραμματισμός Ηλεκτρονικού Επιχειρείν 3)Οργάνωση ΗΈ. 4)Ανάπτυξη εφαρμογών στρατηγικής Οι εταιρίες στη σύγχρονη έντονη ανταγωνιστική παγκόσμια αγορά έλκονται από τα οικονομικά οφέλη που παρέχει το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν. Άλλο ένα εξαιρετικό εργαλείο διαφήμισης με χαμηλό κόστος είναι το e- marketing που παρέχει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να προωθήσουν τα προϊόντα τους και να επικοινωνούν με τους πελάτες άμεσα και εύκολα.

Thesis
NonPeerReviewed

Στρατηγικός προγραμματισμός
Ηλεκτρονικό επιχειρείν

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2006


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.