Εξαγωγικό εμπόριο φαρμακευτικών φυτών στην Ελλάδα. Στρατηγικές μάρκετινγκ για την περίπτωση των φαρμακευτικών φυτών

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2014 (EL)
Εξαγωγικό εμπόριο φαρμακευτικών φυτών στην Ελλάδα. Στρατηγικές μάρκετινγκ για την περίπτωση των φαρμακευτικών φυτών

Γονατίδου, Αναστασία Ι.

Ο κρόκος Κοζάνης ανήκει στην κατηγορία των αρωματικών και φαρμακευτικών φυτών και η σπιρουλίνα στην κατηγορία των φαρμακευτικών φυτών και προϊόντων αλιείας. Ο κρόκος αποτελεί ένα πολύτιμο και ταυτόχρονα σπάνιο βότανο που καλλιεργείται στην Κοζάνη από τον 17ο αιώνα και χρησιμοποιείται στα τρόφιμα, βαφική, ζαχαροπλαστική και στα καλλυντικά. Το εμπόριο του κρόκου βρίσκεται σε ικανοποιητικά επίπεδα και οι εξαγωγές αυξάνονται συνεχώς όλο και περισσότερο. Από την άλλη πλευρά, η σπιρουλίνα είναι ένα καινούργιο προϊόν για τον καταναλωτή με πολλές ευεργετικές ιδιότητες για τον άνθρωπο και το εμπόριο του ακόμα υστερεί στις εξαγωγές καθώς η παραγωγή είναι μικρή και έχει περιοριστεί στην εγχώρια αγορά. Η παρούσα εργασία θα επικεντρωθεί στην εξέταση του εξαγωγικού μάρκετινγκ για την περίπτωση του Αναγκαστικού Συνεταιρισμού Κοζάνης και για τα προϊόντα κρόκου καθώς επίσης και για την εταιρεία παραγωγής σπιρουλίνας ΑΛΓΗ Α.Ε.Γ.Ε., με ιδιαίτερη έμφαση στις στρατηγικές μάρκετινγκ. Σκοπός του εξαγωγικού μάρκετινγκ είναι να αναλύσει τις στρατηγικές στόχευσης της αγοράς, τους στόχους και την πολιτική τιμολόγησης, τον σχεδιασμό προώθησης και δικτύων διανομής καθώς και την στρατηγική ανάπτυξη των προϊόντων.

Thesis
NonPeerReviewed

Εξαγωγές - Ελλάδα
Φαρμακευτικά φυτά

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.