Η συγκεκριμένη μεταπτυχιακή διπλωματική μελέτη εκπονήθηκε για να διερευνηθεί κατά πόσο η χρήση του διαδικτύου συμβάλει στο μάρκετινγκ, την προβολή των επιχειρήσεων και την προώθηση του τουριστικού προϊόντος. Αναλύονται όλες οι έννοιες όπως μάρκετινγκ, τουρισμός, ηλεκτρονικό εμπόριο καθώς και η έννοια της διαφήμισης και η προβολή της μέσω του διαδικτύου. Στόχος της παρούσας εργασίας από τη μία πλευρά είναι να διαπιστώσει αν το ταξιδιωτικό κοινό χρησιμοποιεί το διαδίκτυο για την κράτηση τουριστικών υπηρεσιών και από την άλλη, αν οι τουριστικές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος. Για την επίτευξη του στόχου αυτού, κατασκευάστηκαν ειδικά φύλλα ερωτηματολογίων με τη βοήθεια του Google drive, τα οποία απαντήθηκαν από 200 άτομα και από 158 τουριστικές επιχειρήσεις αντίστοιχα.