The online promotional game in professional football

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2015 (EL)
The online promotional game in professional football

Μπηίνας, Γεώργιος

Ένα από τα μεγαλύτερα παγκοσμίως φαινόμενα της σύγχρονης εποχής είναι ή χρήση του διαδικτύου. Με διάφορους τρόπους και για διάφορους λόγους ο αθλητισμός προκαλεί στο Internet έντονο ενδιαφέρον. Σκοπός της συγκεκριμένης διατριβής ήταν η δημιουργία ενός έγκυρου και αξιόπιστου οργάνου αξιολόγησης των μεταβλητών μάρκετινγκ και των δημοσίων σχέσεων που εμφανίζονται σε ιστοσελίδες αθλητικών συλλόγων. Οι ιστοσελίδες των κοινωνικών μέσων, όπως το Twitter και το Facebook έχουν αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο τα άτομα αλληλεπιδρούν και παρέχουν μια κεντρική τοποθεσία για διαδικτυακή κοινωνική σύμπραξη. Με δεδομένο τα υψηλά επίπεδα χρηστών, οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, αντιπροσωπεύουν, ένα μοναδικό εργαλείο επικοινωνίας, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τις εταιρείες για τη διάδοση αφιλτράριστων μηνυμάτων σε μαζικό κοινό και σε συγκεκριμένους στόχους αγοράς. Παγκόσμιες εταιρείες με πολύ δυνατά brand names, έχουν αναγνωρίσει την αξία των κοινωνικών μέσων σαν ένα εργαλείο επικοινωνίας , αλλά και ένα εργαλείο μάρκετινγκ και τα έχουν αναγάγει ως έναν καθοριστικό παράγοντα στις αντίστοιχες στρατηγικές μάρκετινγκ και brand names. Επιμέρους στόχος είναι ή ανάλυση του περιεχομένου των ευρωπαϊκών επαγγελματικών ομάδων ποδοσφαίρου και ποια ή αλληλεπίδραση τους μέσω των κοινωνικών δικτύων όπως το Facebook. Κατά την έρευνα των ιστοσελίδων & των κοινωνικών μέσων δικτύωσης παρατηρήσαμε ότι παρουσιάζονται στατιστικά σημαντικές διαφορές στα ποσοστά εμφάνισης κάποιων μεταβλητών μεταξύ των σελίδων των επαγγελματικών ομάδων ποδοσφαίρου ανά χρονική περίοδο οι οποίες εμφανίζονται περιεκτικότερες σε μεταβλητές μάρκετινγκ. Τα συμπεράσματα από την συγκεκριμένη έρευνα μπορούν να καθοδηγήσουν ενέργειες σχετικά με την διαδικτυακή προώθηση του επαγγελματικού ποδοσφαίρου.

Thesis
NonPeerReviewed

Κοινωνικά δίκτυα
Αθλητισμός

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.