Ένα από τα μεγαλύτερα παγκοσμίως φαινόμενα της σύγχρονης εποχής είναι ή χρήση του διαδικτύου. Με διάφορους τρόπους και για διάφορους λόγους ο αθλητισμός προκαλεί στο Internet έντονο ενδιαφέρον. Σκοπός της συγκεκριμένης διατριβής ήταν η δημιουργία ενός έγκυρου και αξιόπιστου οργάνου αξιολόγησης των μεταβλητών μάρκετινγκ και των δημοσίων σχέσεων που εμφανίζονται σε ιστοσελίδες αθλητικών συλλόγων.
Οι ιστοσελίδες των κοινωνικών μέσων, όπως το Twitter και το Facebook έχουν αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο τα άτομα αλληλεπιδρούν και παρέχουν μια κεντρική τοποθεσία για διαδικτυακή κοινωνική σύμπραξη. Με δεδομένο τα υψηλά επίπεδα χρηστών, οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, αντιπροσωπεύουν, ένα μοναδικό εργαλείο επικοινωνίας, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τις εταιρείες για τη διάδοση αφιλτράριστων μηνυμάτων σε μαζικό κοινό και σε συγκεκριμένους στόχους αγοράς. Παγκόσμιες εταιρείες με πολύ δυνατά brand names, έχουν αναγνωρίσει την αξία των κοινωνικών μέσων σαν ένα εργαλείο επικοινωνίας , αλλά και ένα εργαλείο μάρκετινγκ και τα έχουν αναγάγει ως έναν καθοριστικό παράγοντα στις αντίστοιχες στρατηγικές μάρκετινγκ και brand names. Επιμέρους στόχος είναι ή ανάλυση του περιεχομένου των ευρωπαϊκών επαγγελματικών ομάδων ποδοσφαίρου και ποια ή αλληλεπίδραση τους μέσω των κοινωνικών δικτύων όπως το Facebook. Κατά την έρευνα των ιστοσελίδων & των κοινωνικών μέσων δικτύωσης παρατηρήσαμε ότι παρουσιάζονται στατιστικά σημαντικές διαφορές στα ποσοστά εμφάνισης κάποιων μεταβλητών μεταξύ των σελίδων των επαγγελματικών ομάδων ποδοσφαίρου ανά χρονική περίοδο οι οποίες εμφανίζονται περιεκτικότερες σε μεταβλητές μάρκετινγκ. Τα συμπεράσματα από την συγκεκριμένη έρευνα μπορούν να καθοδηγήσουν ενέργειες σχετικά με την διαδικτυακή προώθηση του επαγγελματικού ποδοσφαίρου.