Η παρούσα εργασία έχει αντικείμενο τις αναπτυξιακές στρατηγικές και τις στρατηγικές διεθνοποίησης. Συγκεκριμένα αναλύονται επί της αρχής τα θεωρητικά υποδείγματα διεθνοποίησης και αναφέρονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που τα χαρακτηρίζουν. Παρουσιάζονται οι πιθανές στρατηγικές διεθνοποίησης και καταγράφονται οι εναλλακτικές θυγατρικές που μπορούν να επιλεγούν από την εκάστοτε εταιρεία. Εξετάζονται ενδελεχώς οι διαφορετικοί τρόποι που μπορούν να πραγματοποιηθούν εξαγωγικές δραστηριότητες. Η διπλωματική, εμπεριέχει τη μελέτη περίπτωσης της εταιρείας ALFA PASTRY Ο.Ε., αναλύεται η αναπτυξιακή στρατηγική που πραγματοποιεί και αποτυπώνονται τα συμπεράσματα. Η εταιρία με τις στρατηγικές επιλογές της τα τελευταία χρόνια έχει καταφέρει να πρωταγωνιστήσει και να διευρύνει τον κύκλο εργασίας της σταδιακά και επιτυχημένα, βάσει μιας νέας φιλοσοφίας περί των προϊόντων της και έτσι όλα λειτουργούν με τρόπο ώστε να αποτελέσουν χρήσιμα εργαλεία για την βελτίωσης της ανταγωνιστικότητας της εταιρείας.