Γεωγραφικά πληροφοριακά συστήματα στο marketing

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2008 (EN)
Γεωγραφικά πληροφοριακά συστήματα στο marketing

Συμεωνίδου, Βάϊα

Η παρούσα εργασία έχει στόχο να ασχοληθεί με τα γεωγραφικά συστήματα πληροφοριών συναρτήσει του μάνατζμεντ. Τα Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών (G.P.S: Global Positioning System), αφορούν ένα δίκτυο από δορυφόρους που συνεχώς μεταδίδει κωδικοποιημένες πληροφο ρίες, οι οποίες καθιστούν δυνατή την εύρεση της θέσης πάνω στη γη, μετρώντας την απόσταση από τους δορυφόρους. Στο μάρκετινγκ η χρήση των Γεωγραφικών Συστημάτων Πληροφοριών καθιστά την επιχείρηση ευέλικτη, ταχύτερη στη λήψη αποφάσεων και περισσότερο ανταγ ωνιστική, εφόσον της παρέχει τη δυνατότητα ανάλυσης των βασικών πληροφοριών του περιβάλλοντός της και χαρτογραφικής παρουσίασης των συσχετισμών της αγοράς. Τα Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών βοηθούν πολύ στην ανάπτυξη της εταιρίας και μπορούν να βοηθήσουν ακόμα περισσότερο εάν καλυφθούν οι απαραίτητες προϋποθέσεις και αν χρησιμοποιηθούν σωστά τα γεωγραφικά πληροφοριακά συστήματα.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ - Διοίκηση και οργάνωση
Γεωγραφικά συστήματα πληροφοριών

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2008


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)