Η έννοια της διαχείρισης ποιότητας περιλαμβάνει ένα σύνολο οργανωτικών δραστηριοτήτων στα πλαίσια λειτουργίας ενός οργανισμού όπως είναι για παράδειγμα μια επιχείρηση εμπορίας χρωμάτων. Πρακτικά, η εισαγωγή των οργανωτικών αυτών δραστηριοτήτων έχει ως απώτερο σκοπό να εξασφαλίσει ότι τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που προσφέρονται από τον φορέα, θα πληρούν όλες τις υφιστάμενες σχετικές προδιαγραφές ποιότητας (ISO 9001:2000) σε συνεχή βάση και με αξιοπιστία. Το αποτέλεσμα της εισαγωγής των παραπάνω οργανωτικών δραστηριοτήτων στα πλαίσια της λειτουργίας του φορέα είναι η δημιουργία ενός οργανωτικού μηχανισμού που να καλύπτει ένα σύνολο επιχειρησιακών διεργασιών και ονομάζεται σύστημα ποιότητας. Ο γενικός στόχος του συστήματος διοίκησης ποιότητας είναι η τήρηση και η βελτίωση των προδιαγραφών των προϊόντων (προϊόντα χρώματος) που προσφέρει η επιχείρηση, έτσι ώστε να καλύπτονται οι συνεχώς μεταβαλλόμενες απαιτήσεις των πελατών. Στην περίπτωση που μια επιχείρηση είναι πιστοποιημένη κατά ISO 9001:2000, σημαίνει ότι είναι πιστοποιημένη η ποιότητα της συνολικής λειτουργίας της επιχείρησης και η ποιότητα των προϊόντων της που αυτή παρέχει στους πελάτες της. Η ποιότητα μπορεί να αναλυθεί σε επιμέρους χαρακτηριστικά τα οποία λειτουργούν σαν συνιστώσες και τα οποία ο φορέας μπορεί με συστηματικό και μεθοδικό τρόπο να παρακολουθήσει και να βελτιώσει. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο θα πρέπει να τίθενται οι στόχοι βελτίωσης της λειτουργίας του φορέα σύμφωνα με τις απαιτήσεις αυτής.
I > ISO standards
Δ > Διοίκηση ολικής ποιότητας - Πρότυπα
Social Sciences ▶ Economics and Business Commerce
(EN)
Διοίκηση ολικής ποιότητας - Πρότυπα
ISO standards
Greek
Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)