Τεχνικές και εργαλεία βελτίωσης της ποιότητας

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2011 (EL)
Τεχνικές και εργαλεία βελτίωσης της ποιότητας

Τερζάκη, Ανδριάνα

Η ποιότητα πια αποτελεί ένα από τα πιο κρίσιμα ζητήματα στο επιχειρηματικό γίγνεσθαι, ουσιαστικά πρόκειται για ένα θέμα που δεν απασχολεί μόνο την ακαδημαϊκή κοινότητα, μια και πλέον έχει εισέλθει δυναμικά στην επιχειρηματική πρακτική και αντιπροσωπεύει την έννοια-κλειδί σε όρους στρατηγικού σχεδιασμού και οργάνωσης των επιχειρήσεων. Η κεντρική ιδέα και ο βασικός κατευθυντήριος άξονας του σχεδιασμού και της οργάνωσης - διοίκησης των επιχειρήσεων είναι η παροχή είτε ποιοτικών προϊόντων, είτε ποιοτικών υπηρεσιών ή και των δυο. Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας είναι ένα σύστημα που εστιάζει στον άνθρωπο και έχει ως στόχο τη συνεχή αύξηση της ικανοποίησης των πελατών με ταυτόχρονη μείωση του πραγματικού κόστους. Αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα της επιχείρησης και περιλαμβάνει όλα τα τμήματα, λειτουργίες και εργαζομένους που υπάρχουν σε αυτή, ενώ εκτείνεται κατά μήκος ολόκληρης της αλυσίδας παραγωγής. Η ύπαρξη ποιότητας στα αγαθά που μια επιχείρηση προσφέρει μπορεί να περιορίσει σημαντικά το κόστος της, να αυξήσει τα κέρδη της χωρίς να αυξηθούν αναγκαστικά οι πωλήσεις της, να αλλαχτεί ο εξοπλισμός της ή να γίνουν αλλαγές στη διάρθρωση του προσωπικού της. Στην παρούσα εργασία θα αναφερθούμε στην ποιότητα και στην Διοίκηση Ολικής Ποιότητας, παρουσιάζοντας τις τεχνικές και τα εργαλεία βελτίωσης.

Thesis
NonPeerReviewed

Διοίκηση ολικής ποιότητας

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2011


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.