Στρατηγική και σχεδιασμός αθηναϊκής ζυθοποιίας

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Στρατηγική και σχεδιασμός αθηναϊκής ζυθοποιίας

Σκευά, Δήμητρα

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2010

2010


Η παρούσα εργασία έχει στόχο να μελετήσει τη στρατηγική και το σχεδίασμό της εταιρίας << Αθηναϊκή Ζυθοποιία>>. Αρχικά θα αναπτυχθεί η στρατηγική της εταιρίας και θα αναλυθεί τόσο το μικρο-περιβάλλον όσο και το μακρό-περιβάλλον της επιχείρησης. Στη συνέχεια θα μελετηθούν ορισμένες στρατηγικές ανάπτυξης, που μπορεί να ακολουθήσει η εταιρία. Ακολουθεί η ανάλυση της ταυτότητας της εταιρείας, με την οποία ασχολείται η παρούσα εργασία και αναπτύσσονται τα χαρακτηριστικά του κλάδου, στον οποίο δραστηριοποιείται. Η παρούσα εργασία έχει στόχο να μελετήσει τη στρατηγική και το σχεδίασμά της εταιρίας Αθηναϊκή Ζυθοποιία. Αρχικά θα αναπτυχθεί η στρατηγική της εταιρίας και θα αναλυθεί τόσο το μικρο-περιβάλλον όσο και το μακρό-περιβάλλον της επιχείρησης. Στη συνέχεια θα μελετηθούν ορισμένες στρατηγικές ανάπτυξης, που μπορεί να ακολουθήσει η εταιρία. Ακολουθεί η ανάλυση της ταυτότητας της εταιρείας, με την οποία ασχολείται η παρούσα εργασία και αναπτύσσονται τα χαρακτηριστικά του κλάδου, στον οποίο δραστηριοποιείται. Τέλος αναλύονται οι στρατηγικές που ακολουθεί η εταιρία, για την κουλτούρα, την δομή της και τον τρόπο τιμολόγησης της και γίνεται η τελική της αξιολόγηση. Ολοκληρώνοντας την εργασία συμπεραίνουμε, ότι μια εταιρία για να αναπτύξει ένα νέο προϊόν στην υπάρχουσα αλλά και σε νέες αγορές θα πρέπει να δώσει μια νέα οπτική στους πελάτες της σε σχέση με τα πλεονεκτήματα της αγοράς. Τέλος αναλύονται οι στρατηγικές που ακολουθεί η εταιρία, για την κουλτούρα, την δομή της και τον τρόπο τιμολόγησης της και γίνεται η τελική της αξιολόγηση. Ολοκληρώνοντας την εργασία συμπεραίνουμε, ότι μια εταιρία για να αναπτύξει ένα νέο προϊόν στην υπάρχουσα αλλά και σε νέες αγορές θα πρέπει να δώσει μια νέα οπτική στους πελάτες της σε σχέση με τα πλεονεκτήματα της αγοράς.

Σ > Στρατηγικός προγραμματισμός
Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός

Στρατηγικός προγραμματισμός
Στρατηγικός σχεδιασμός

Greek

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)