Στρατηγική και σχεδιασμός αθηναϊκής ζυθοποιίας

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2010 (EN)
Στρατηγική και σχεδιασμός αθηναϊκής ζυθοποιίας

Σκευά, Δήμητρα

Η παρούσα εργασία έχει στόχο να μελετήσει τη στρατηγική και το σχεδίασμό της εταιρίας << Αθηναϊκή Ζυθοποιία>>. Αρχικά θα αναπτυχθεί η στρατηγική της εταιρίας και θα αναλυθεί τόσο το μικρο-περιβάλλον όσο και το μακρό-περιβάλλον της επιχείρησης. Στη συνέχεια θα μελετηθούν ορισμένες στρατηγικές ανάπτυξης, που μπορεί να ακολουθήσει η εταιρία. Ακολουθεί η ανάλυση της ταυτότητας της εταιρείας, με την οποία ασχολείται η παρούσα εργασία και αναπτύσσονται τα χαρακτηριστικά του κλάδου, στον οποίο δραστηριοποιείται. Η παρούσα εργασία έχει στόχο να μελετήσει τη στρατηγική και το σχεδίασμά της εταιρίας Αθηναϊκή Ζυθοποιία. Αρχικά θα αναπτυχθεί η στρατηγική της εταιρίας και θα αναλυθεί τόσο το μικρο-περιβάλλον όσο και το μακρό-περιβάλλον της επιχείρησης. Στη συνέχεια θα μελετηθούν ορισμένες στρατηγικές ανάπτυξης, που μπορεί να ακολουθήσει η εταιρία. Ακολουθεί η ανάλυση της ταυτότητας της εταιρείας, με την οποία ασχολείται η παρούσα εργασία και αναπτύσσονται τα χαρακτηριστικά του κλάδου, στον οποίο δραστηριοποιείται. Τέλος αναλύονται οι στρατηγικές που ακολουθεί η εταιρία, για την κουλτούρα, την δομή της και τον τρόπο τιμολόγησης της και γίνεται η τελική της αξιολόγηση. Ολοκληρώνοντας την εργασία συμπεραίνουμε, ότι μια εταιρία για να αναπτύξει ένα νέο προϊόν στην υπάρχουσα αλλά και σε νέες αγορές θα πρέπει να δώσει μια νέα οπτική στους πελάτες της σε σχέση με τα πλεονεκτήματα της αγοράς. Τέλος αναλύονται οι στρατηγικές που ακολουθεί η εταιρία, για την κουλτούρα, την δομή της και τον τρόπο τιμολόγησης της και γίνεται η τελική της αξιολόγηση. Ολοκληρώνοντας την εργασία συμπεραίνουμε, ότι μια εταιρία για να αναπτύξει ένα νέο προϊόν στην υπάρχουσα αλλά και σε νέες αγορές θα πρέπει να δώσει μια νέα οπτική στους πελάτες της σε σχέση με τα πλεονεκτήματα της αγοράς.

Thesis
NonPeerReviewed

Στρατηγικός προγραμματισμός
Στρατηγικός σχεδιασμός

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2010


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)