Στρατηγική και σχεδιασμός αθηναϊκής ζυθοποιίας

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Στρατηγική και σχεδιασμός αθηναϊκής ζυθοποιίας

Σκευά, Δήμητρα

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2010

2010


Η παρούσα εργασία έχει στόχο να μελετήσει τη στρατηγική και το σχεδίασμό της εταιρίας << Αθηναϊκή Ζυθοποιία>>. Αρχικά θα αναπτυχθεί η στρατηγική της εταιρίας και θα αναλυθεί τόσο το μικρο-περιβάλλον όσο και το μακρό-περιβάλλον της επιχείρησης. Στη συνέχεια θα μελετηθούν ορισμένες στρατηγικές ανάπτυξης, που μπορεί να ακολουθήσει η εταιρία. Ακολουθεί η ανάλυση της ταυτότητας της εταιρείας, με την οποία ασχολείται η παρούσα εργασία και αναπτύσσονται τα χαρακτηριστικά του κλάδου, στον οποίο δραστηριοποιείται. Η παρούσα εργασία έχει στόχο να μελετήσει τη στρατηγική και το σχεδίασμά της εταιρίας Αθηναϊκή Ζυθοποιία. Αρχικά θα αναπτυχθεί η στρατηγική της εταιρίας και θα αναλυθεί τόσο το μικρο-περιβάλλον όσο και το μακρό-περιβάλλον της επιχείρησης. Στη συνέχεια θα μελετηθούν ορισμένες στρατηγικές ανάπτυξης, που μπορεί να ακολουθήσει η εταιρία. Ακολουθεί η ανάλυση της ταυτότητας της εταιρείας, με την οποία ασχολείται η παρούσα εργασία και αναπτύσσονται τα χαρακτηριστικά του κλάδου, στον οποίο δραστηριοποιείται. Τέλος αναλύονται οι στρατηγικές που ακολουθεί η εταιρία, για την κουλτούρα, την δομή της και τον τρόπο τιμολόγησης της και γίνεται η τελική της αξιολόγηση. Ολοκληρώνοντας την εργασία συμπεραίνουμε, ότι μια εταιρία για να αναπτύξει ένα νέο προϊόν στην υπάρχουσα αλλά και σε νέες αγορές θα πρέπει να δώσει μια νέα οπτική στους πελάτες της σε σχέση με τα πλεονεκτήματα της αγοράς. Τέλος αναλύονται οι στρατηγικές που ακολουθεί η εταιρία, για την κουλτούρα, την δομή της και τον τρόπο τιμολόγησης της και γίνεται η τελική της αξιολόγηση. Ολοκληρώνοντας την εργασία συμπεραίνουμε, ότι μια εταιρία για να αναπτύξει ένα νέο προϊόν στην υπάρχουσα αλλά και σε νέες αγορές θα πρέπει να δώσει μια νέα οπτική στους πελάτες της σε σχέση με τα πλεονεκτήματα της αγοράς.

Σ > Στρατηγικός προγραμματισμός
Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός

Στρατηγικός προγραμματισμός
Στρατηγικός σχεδιασμός

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.