Δημόσιες Σχέσεις στον Αθλητισμό: αξιολόγηση των επίσημων ιστοσελίδων των Ελληνικών Π.Α.Ε.

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2007 (EN)
Δημόσιες Σχέσεις στον Αθλητισμό: αξιολόγηση των επίσημων ιστοσελίδων των Ελληνικών Π.Α.Ε.

Προκόπης, Ίων

Στην αρχή της παρούσας εργασίας εξετάζεται ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων, δίνεται ο ορισμός τους και παρουσιάζεται η σχέση που υπάρχει μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και του Μάνατζμεντ. Γίνεται επίσης αναφορά στις ομάδες κοινού στις οποίες απευθύνονται οι Δημόσιες Σχέσεις και αναλύονται οι τομείς τους. Στη συνέχεια εξετάζονται οι νέες τεχνολογικές δυνατότητες που παρέχει το διαδίκτυο και γίνεται αξιολόγηση των ιστοσελίδων των ομάδων για να αποδειχθεί αν αξιοποιούν κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα οφέλη του Διαδικτύου. Πιο συγκεκριμένα, εξετάζονται οι δυνατότητες που μας παρέχει το Διαδίκτυο για μία πλήρη εφαρμογή ενός προγράμματος Δημοσίων Σχέσεων. Παρακάτω πραγματοποιείται λεπτομερής έρευνα στις ιστοσελίδες των τριών πιο εμπορικών Ελληνικών ΠΑΕ ( ΑΕΚ, Ολυμπιακού, Παναθηναϊκού ). Συμπερασματικά, ο κλάδος των Δημοσίων Σχέσεων στο χώρο του ποδοσφαίρου τώρα πραγματοποιεί τα πρώτα του βήματα. Οι ελληνικές ΠΑΕ στηρίζονται στις γνώσεις που τους παρέχουν οι μεγάλες ΠΑΕ του εξωτερικού, αλλά χρειάζεται χρόνος εξοικείωσης και αφομοίωσης τόσο από τις ομάδες όσο και από τους φιλάθλους τους.

Thesis
NonPeerReviewed

Δημόσιες σχέσεις
Αθλητισμός

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2007


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)