Οργάνωση και διοίκηση τουριστικού εμπορίου μεταξύ των χωρών Ελλάδα, Ουκρανία, Ρωσία

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2011 (EL)
Οργάνωση και διοίκηση τουριστικού εμπορίου μεταξύ των χωρών Ελλάδα, Ουκρανία, Ρωσία

Γεωργιάδου, Ευδοκία Θ.

Το εμπόριο ήταν η αιτία για την ανάπτυξη των υποδομών των μετακινήσεων και η βελτίωση των μεταφορικών μέσων θα οδηγούσε στην κοινωνική και οικονομική ανάπτυξη1. Οι παραπάνω παράγοντες οδήγησαν τελικά σε μια άνθηση των τουριστικών ταξιδιών και στην ανάπτυξη του τουρισμού γενικότερα. Με την πάροδο των ετών ο τουρισμός αποτέλεσε έναν πολύ ισχυρό οικονομικό παράγοντα της κοινωνίας και ιδιαίτερα κερδοφόρο κλάδο για την κοινωνία, την οικονομία. Βέβαια οι διαφοροποιήσεις από χώρα σε χώρα ήταν πολλές και εκεί ήταν που έπαιζε σημαντικό ρόλο η προτίμηση του τουρίστα και η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών σε κάθε χώρα. Με αυτόν τον τρόπο και με την ένταση του ανταγωνισμού διαμορφώνονταν ανάλογα και τα μερίδια της κάθε χώρας στην τουριστική αγορά. Για πολλά χρόνια ο τουρισμός ήταν αγαθό που απολάμβαναν κυρίως οι ανώτερες οικονομικά τάξεις των ανεπτυγμένων βιομηχανικών χωρών. Σήμερα αποτελεί προσιτό αγαθό για σημαντικό ποσοστό των κατοίκων του πλανήτη μας. Τα στοιχεία του Παγκόσμιου Οργανισμού τουρισμού επιβεβαιώνουν ότι το 1990 455,9 εκατομμύρια τουριστών ταξίδεψαν έξω από τη χώρα τους. Το 2002 ο αριθμός τους αυξάνεται σε 702,6 εκατομμύρια ενώ για το 2020 ο αριθμός των διεθνών τουριστών προβλέπεται να φθάσει περίπου τα 1,6 δισεκατομμύρια. Σημαντικοί παράγοντες για την ανάπτυξη της τουριστικής βιομηχανίας θεωρούνται η βελτίωση του βιωτικού επιπέδου και η αύξηση του ελεύθερου χρόνου, η ανάπτυξη και η βελτίωση των μέσων μαζικής μεταφοράς, η παγκόσμια πολιτική σταθερότητα, η οποία προσφέρει την αίσθηση της ασφάλειας στους επίδοξους τουρίστες, τα Μ.Μ.Ε., οι καθορισμένες ετήσιες θρησκευτικές και εθνικές εορτές και οι μεγάλες διαφημιστικές εκστρατείες της τουριστικής βιομηχανίας, οι οποίες αυξάνουν την επιθυμία για ταξίδια. Έτσι ο τουρισμός και ειδικά ο μαζικός τουρισμός μετατράπηκε σε μια από τις μεγαλύτερες και ραγδαία αναπτυσσόμενες βιομηχανίες του πλανήτη μας που δυστυχώς έφερε πολλές αρνητικές επιπτώσεις σε κοινωνικό, πολιτιστικό, περιβαντολλογικό και οικονομικό επίπεδο. Στο σημείο αυτό εμφανίζεται ο εναλλακτικός τουρισμός και η αειφόρος ανάπτυξη, τα οποία επέφεραν μεγάλη ανατροπή στα τουριστικά δεδομένα. .

Thesis
NonPeerReviewed

Εμπόριο - Ελλάδα - Ευρώπη, Ανατολική
Τουριστική οικονομία

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2011


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.