Στην μελέτη στόχος είναι: η ποιοτική καταγραφή και η αποτίμηση των ταξιδιωτικών εκπομπών της Ελληνικής τηλεόρασης, η ανάλυση των εκπομπών, πως παρουσιάζονται οι τουριστικοί προορισμοί στους τηλεθεατές, τι είδους τουρισμού προβάλουν αν υπάρχει τάση εξιδανίκευσης, και σε ποια σημεία στάθηκε περισσότερο η κάθε εκπομπή. Η μεθοδολογία προσέγγισης είναι η ανάλυση περιεχομένου. Στις εκπομπές που εξετάσθηκαν, παρόλο που πραγματεύονται το ίδιο θέμα, διαπιστώθηκε ότι η κάθε μια παρουσίαζε άλλη διάσταση της τουριστικής εμπειρίας, καλύπτοντας τις διαφορετικές ανάγκες του τηλεοπτικού κοινού που τις παρακολουθεί.
Τ > Ταξίδια
Τ > Τουριστική ανάπτυξη
Τ > Τηλεόραση
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Ταξίδια
Τουριστική ανάπτυξη
Τηλεόραση
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)