Θεωρητική προσέγγιση του Franchising

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2003 (EL)
Θεωρητική προσέγγιση του Franchising

Νικολαϊδου, Κωνσταντίνα

Τα πολύπλοκα προβλήματα που η σύγχρονη εποχή αντιμετωπίζει κάτω από την πίεση του ανταγωνισμού που συνέχεια εντείνεται και μια σειρά από σημαντικές εξελίξεις που σημειώθηκαν στο χώρο της αγοράς δημιούργησαν την αναγκαιότητα για αναθεώρηση της επιχειρηματικής σκέψης και δράσης. Η σημαντικότερη ίσως από τις εξελίξεις που σημειώθηκαν στη σύγχρονη επιχείρηση είναι η εισαγωγή και η υιοθέτηση των αρχών και διαδικασιών του Μάρκετινγκ. Δειλά στην αρχή αλλά με ρυθμό εντατικό στη συνέχεια, η μία μετά την άλλη υιοθετούν το Μάρκετινγκ και μεθοδεύουν τη δράση τους μέσα από τις διαδικασίες που υπαγορεύει η νέα αυτή τεχνική. Κύριος σκοπός του παρόντος βιβλίου είναι αφενός μεν να βοηθήσει τους επιχειρηματίες να κατανοήσουν τι σημαίνει Franchising και ανάπτυξη μιας επιχείρησης με Franchising αφετέρου Δε να συνδράμει, στο να αντιμετωπίσουν με τον προσφορότερο τρόπο τα διάφορα προβλήματα που ανακύπτουν από τη λειτουργία μια συμβατικής σχέσης Franchising.

Thesis
NonPeerReviewed

Χρηματοδοτική μίσθωση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2003


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.