Η γυναικεία και η ανδρική ταυτότητα όπως κατασκευάζεται από τα διαφημιζόμενα προϊόντα στην ελληνική τηλεόραση

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2006 (EN)
Η γυναικεία και η ανδρική ταυτότητα όπως κατασκευάζεται από τα διαφημιζόμενα προϊόντα στην ελληνική τηλεόραση

Κιναλοπούλου, Βασιλική

Η παρούσα πτυχιακή εργασία προσπαθεί μέσα από τα πέντε κεφάλαια να εξηγήσει τον τρόπο με τον οποίο κατασκευάζεται η γυναικεία και η ανδρική ταυτότητα μέσα από τα διαφημιζόμενα προϊόντα στην ελληνική τηλεόραση. Στο πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται γενικά στο φύλο και με τον τρόπο που τα ΜΜΕ το αντιμετωπίζουν. Αρχικά, επεξηγείται ο ρόλος των ΜΜΕ στην κατασκευή και την αναπαραγωγή των στερεοτύπων. Στο δεύτερο κεφάλαιο της πτυχιακής εργασίας περιγράφεται ο τρόπος ανάλυσης της έρευνας μας. Η μέθοδος που εφαρμόστηκε είναι η ανάλυση περιεχομένου. Η ανάλυση περιεχομένου είναι μια ερευνητική διαδικασία κατηγοριοποίησης που επιτρέπει τη μετατροπή του λεκτικού ή άλλου συμβολικού περιεχομένου σε ποσοτικά δεδομένα. Στο τρίτο κεφάλαιο παρατίθενται οι πίνακες της έρευνας κατηγοριοποιώντας τα προϊόντα και χωρίζοντας τις ‘γυναικείες’ και ‘ανδρικές’ εκπομπές. Στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται μια συζήτηση των αποτελεσμάτων για το πώς τελικά η γυναικεία και η ανδρική ταυτότητα κατασκευάζεται και κατά πόσο επηρεάζεται γενικά από τα ΜΜΕ και πιο ειδικά από την τηλεόραση. Το πέμπτο κεφάλαιο, παρατίθενται τα συμπεράσματα, όπου γίνεται μια πιο αναλυτική προσέγγιση της έρευνας μας και των αποτελεσμάτων της μεθόδου που ακολουθήσαμε.

Thesis
NonPeerReviewed

Πρότυπα
Διαφήμιση
Τηλεόραση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2006


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)