Τα κοινωνικά στερεότυπα και πώς διαμορφώνονται, διατηρούνται ή απορρίπτονται από τη διαφήμιση

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Τα κοινωνικά στερεότυπα και πώς διαμορφώνονται, διατηρούνται ή απορρίπτονται από τη διαφήμιση

Κοτσάνη, Γλυκερία,
Μπουτσιάδης, Νικόλαος

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2006

2006


O κόσμος της διαφήμισης μεγάλος, ελκυστικός, γοητευτικός, μας έχει κατακλύσει. Διαφημίσεις γύρω μας παντού. Στην τηλεόραση, το ραδιόφωνο, στις εφημερίδες και περιοδικά, στο ίντερνετ, διαφημίσεις στα γήπεδα, σε λεωφορεία, σε γιγαντοαφίσες, διαφημίσεις παντού. Μέχρι και ανθρώπινες διαφημίσεις βρίσκει κανείς στις μέρες μας. Η παρούσα εργασία έχει ως θέμα τη λειτουργία της διαφήμισης, συγκεκριμένα το πώς χαράσσεται μια διαφημιστική εκστρατεία και το πώς εξελίχθηκε μέσα στα χρόνια. Το επόμενο βήμα είναι να εξηγηθεί τι είναι τα κοινωνικά στερεότυπα, ποια είναι τα χαρακτηριστικά τους και γιατί εν τέλει ενδιαφέρουν την κοινωνιολογία. Ακολουθεί θεωρητική προσέγγιση για τη βελτίωση των δι-ομαδικών σχέσεων και την αλλαγή των στερεοτύπων, και δίνεται βήμα στα Μ.Μ.Ε. και ιδιαίτερα στην τηλεόραση, μια που ο μεγαλύτερος όγκος διαφημίσεων προέρχονται από αυτή. Συμπερασματικά η διαφήμιση καθρεφτίζει την κοινωνία, διαμορφώνει, διατηρεί ή απορρίπτει κοινωνικά στερεότυπα σε μια σχέση δυναμική, αλληλοεξαρτώμενη, μια σχέση που ακολουθεί τους γρήγορους ρυθμούς της ολοένα και αυξανόμενης τεχνολογίας, και στις μέρες μας αποτελεί πια κομμάτι από τη ζωή.

Μ > Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα
Δ > Διαφήμιση

Διαφήμιση
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.