Τα κοινωνικά στερεότυπα και πώς διαμορφώνονται, διατηρούνται ή απορρίπτονται από τη διαφήμιση

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Τα κοινωνικά στερεότυπα και πώς διαμορφώνονται, διατηρούνται ή απορρίπτονται από τη διαφήμιση

Κοτσάνη, Γλυκερία,
Μπουτσιάδης, Νικόλαος

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2006

2006


O κόσμος της διαφήμισης μεγάλος, ελκυστικός, γοητευτικός, μας έχει κατακλύσει. Διαφημίσεις γύρω μας παντού. Στην τηλεόραση, το ραδιόφωνο, στις εφημερίδες και περιοδικά, στο ίντερνετ, διαφημίσεις στα γήπεδα, σε λεωφορεία, σε γιγαντοαφίσες, διαφημίσεις παντού. Μέχρι και ανθρώπινες διαφημίσεις βρίσκει κανείς στις μέρες μας. Η παρούσα εργασία έχει ως θέμα τη λειτουργία της διαφήμισης, συγκεκριμένα το πώς χαράσσεται μια διαφημιστική εκστρατεία και το πώς εξελίχθηκε μέσα στα χρόνια. Το επόμενο βήμα είναι να εξηγηθεί τι είναι τα κοινωνικά στερεότυπα, ποια είναι τα χαρακτηριστικά τους και γιατί εν τέλει ενδιαφέρουν την κοινωνιολογία. Ακολουθεί θεωρητική προσέγγιση για τη βελτίωση των δι-ομαδικών σχέσεων και την αλλαγή των στερεοτύπων, και δίνεται βήμα στα Μ.Μ.Ε. και ιδιαίτερα στην τηλεόραση, μια που ο μεγαλύτερος όγκος διαφημίσεων προέρχονται από αυτή. Συμπερασματικά η διαφήμιση καθρεφτίζει την κοινωνία, διαμορφώνει, διατηρεί ή απορρίπτει κοινωνικά στερεότυπα σε μια σχέση δυναμική, αλληλοεξαρτώμενη, μια σχέση που ακολουθεί τους γρήγορους ρυθμούς της ολοένα και αυξανόμενης τεχνολογίας, και στις μέρες μας αποτελεί πια κομμάτι από τη ζωή.

Μ > Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα
Δ > Διαφήμιση

Διαφήμιση
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα

Greek

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)