O κόσμος της διαφήμισης μεγάλος, ελκυστικός, γοητευτικός, μας έχει κατακλύσει. Διαφημίσεις γύρω μας παντού. Στην τηλεόραση, το ραδιόφωνο, στις εφημερίδες και περιοδικά, στο ίντερνετ, διαφημίσεις στα γήπεδα, σε λεωφορεία, σε γιγαντοαφίσες, διαφημίσεις παντού. Μέχρι και ανθρώπινες διαφημίσεις βρίσκει κανείς στις μέρες μας.
Η παρούσα εργασία έχει ως θέμα τη λειτουργία της διαφήμισης, συγκεκριμένα το πώς χαράσσεται μια διαφημιστική εκστρατεία και το πώς εξελίχθηκε μέσα στα χρόνια. Το επόμενο βήμα είναι να εξηγηθεί τι είναι τα κοινωνικά στερεότυπα, ποια είναι τα χαρακτηριστικά τους και γιατί εν τέλει ενδιαφέρουν την κοινωνιολογία. Ακολουθεί θεωρητική προσέγγιση για τη βελτίωση των δι-ομαδικών σχέσεων και την αλλαγή των στερεοτύπων, και δίνεται βήμα στα Μ.Μ.Ε. και ιδιαίτερα στην τηλεόραση, μια που ο μεγαλύτερος όγκος διαφημίσεων προέρχονται από αυτή. Συμπερασματικά η διαφήμιση καθρεφτίζει την κοινωνία, διαμορφώνει, διατηρεί ή απορρίπτει κοινωνικά στερεότυπα σε μια σχέση δυναμική, αλληλοεξαρτώμενη, μια σχέση που ακολουθεί τους γρήγορους ρυθμούς της ολοένα και αυξανόμενης τεχνολογίας, και στις μέρες μας αποτελεί πια κομμάτι από τη ζωή.
Μ > Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα
Δ > Διαφήμιση
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Διαφήμιση
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)