Εφαρμογή του ISO 9001:2008 σε επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2010 (EL)
Εφαρμογή του ISO 9001:2008 σε επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών

Γκατζούνη, Καλλιόπη

Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται θέματα που αφορούν την ποιότητα των υπηρεσιών και τα συστήματα διαχείρισης και συγκεκριμένα το ISO 9001:2008 προσπαθώντας να διερευνήσει την προοπτική που δίνει η εφαρμογή του στις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών. Η ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών είναι θέμα που απασχολεί τόσο τους πελάτες όσο και τους εργαζόμενους, μιας επιχείρησης παροχής υπηρεσιών, ενός εργοστασίου παραγωγής, μίας τράπεζας κ.τ.λ. Γι’ αυτό τον λόγο η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας προσπαθεί να κατευθύνει αρχικά την διεύθυνση μιας επιχείρησης και έπειτα μαζικά ολόκληρο το προσωπικό της έτσι ώστε να υπάρξουν καλύτερα αποτελέσματα σε θέματα ποιότητας και εξυπηρέτησης πελατών. Όλα αυτά λοιπόν οδηγούν στην αναγκαιότητα εφαρμογής ενός συστήματος που δεν είναι άλλο από το ISO 9001:2008. Το ISO είναι ένα σύστημα το οποίο περιγράφει τις απαιτήσεις για Συστήματα Διαχείρισης Ποιότητας. Οι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί σήμερα πρέπει να εργαστούν μέσα στα πλαίσια ενός συστήματος διοίκησης ποιότητας, αν θέλουν να παράγουν ποιοτικά προϊόντα και ποιοτικές παρεχόμενες υπηρεσίες. Επιπλέον, δεν πρέπει να διατείνονται μόνο ότι έχουν προϊόντα ποιότητας, αλλά πρέπει παράλληλα να το αποδεικνύουν ότι είναι ικανές να παράγουν αυτά τα προϊόντα.

Thesis
NonPeerReviewed

Πρότυπα διαχείρισης ποιότητας
Επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2010


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.