Η διαχείριση κρίσεων στον τουριστικό τομέα και η επίπτωση της στην ανταγωνιστικότητα του κλάδου

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2010 (EN)
Η διαχείριση κρίσεων στον τουριστικό τομέα και η επίπτωση της στην ανταγωνιστικότητα του κλάδου

Στυλιανίδης, Δημήτριος

Ο σκοπός αυτής της έρευνας είναι η περιγραφή μιας , τουριστικής κρίσης τα προβλήματα που δημιουργούνται μέσω των πηγών των κρίσεων και η αντιμετώπιση αυτών και κατά πόσο επηρεάζεται η ανταγωνιστικότητα. Ο στόχος είναι η αξιοποίηση των πληροφοριών σε μια απλούστερη μορφή κειμένου που θα είναι δομημένη με όλα τα στοιχεία που έχει μια επερχόμενη κρίση. Τα κεφάλαια χωρίζονται σε τέσσερα στο πρώτο αναλύεται η διάρθρωση των τουριστικών κρίσεων αλλά και ο ρόλος του διαχειριστή της κρίσης. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται η εκτενέστερη ανάλυση στις τέσσερις κύριες πηγές των κρίσεων και οι επιπτώσεις αυτών αλλά και των ΜΜΕ, καθώς και η ανάλυση δυο παραδειγμάτων. Στο τρίτο κεφάλαιο υπάρχουν τρόποι αντιμετώπισης της κρίσης αλλά και η ενδυνάμωση του τουρισμού μέσω της διαφήμισης.

Thesis
NonPeerReviewed

Τουρισμός

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2010


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)