Η ανάλυση της συγκεκριμένης εργασίας γίνεται τόσο σε επικοινωνιακό επίπεδο (οι επικοινωνιακές εκστρατείες των διαφόρων οργανισμών) όσο και σε τεχνικό (η μορφή των μέσων που χρησιμοποιούν για να επιτύχουν τους επικοινωνιακούς στόχους τους) των έργων των κύριων εκφραστών στον τομέα των δημοσίων σχέσεων. Επίσης χρησιμοποιήθηκαν συγκριτικοί πίνακες, ως εργαλεία για τη πληρέστερη κατανόηση της επικοινωνιακής στρατηγικής και πολιτικής στις δύο τελευταίες Ολυμπιάδες του Σίδνευ και της Αθήνας. Από τη μελέτη των πινάκων συμπερένεται η συμβολή των διαφόρων οργανωτικών επιτροπών στο έργο του Σίδνεϋ και την εξέλιξη των τηλεοπτικών δικαιωμάτων στην περίπτωση αυτή καθώς και την επιτυχία της ιστοσελίδας του οργανισμού ¨Αθήνα 2004¨ και τον συνολικό χαρακτηρισμό των δημοσιευμάτων του διεθνή τύπου ανά χρονικό διάστημα στην περίπτωση της Αθήνας. Τέλος αφού αναπτυχθεί και σχολιαστεί πλήρως η έρευνα με την βοήθεια των εργαλείων που προαναφέρθηκαν στη συνέχεια παρουσιάζονται τα τελικά αποτελέσματα μέσω της σύγκρισης των δύο Ολυμπιάδων τα οποία θα μας δώσουν μια σφαιρική και βαθύτερη εικόνα για τον ρόλο και τη χρησιμότητα των δημοσίων σχέσεων στις περιπτώσεις που εξετάστηκαν.
Δ > Δημόσιες επιχειρήσεις
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Δημόσιες επιχειρήσεις
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)