Η προστασία του καταναλωτή στο διαδίκτυο και η ανεπιθύμητη ηλεκτρονική αλληλογραφία

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2007 (EL)
Η προστασία του καταναλωτή στο διαδίκτυο και η ανεπιθύμητη ηλεκτρονική αλληλογραφία

Γαλουτζής, Γεώργιος
Σαββίδης, Ελευθέριος

Στα πλαίσια της σύγχρονης επικοινωνίας το Διαδίκτυο έχει την πιο ραγδαία εξέλιξης από κάθε άλλο τομέα της τεχνολογίας. Η παρακάτω μελέτη έχει ως σκοπό να ενημερώσει τον αναγνώστη στη θεωρία, τι είναι spam, ποιοι οι τρόποι αντιμετώπισής του, ποιο είναι το προφίλ των χρηστών στην Ελλάδα την περίοδο που εξετάζουμε και τι προβλήματα δημιουργεί σε νομικό, οικονομικό και κοινωνικό υπόβαθρο με γνώμονα έρευνες που έγιναν σε εθνικό και διεθνή επίπεδο. Η έρευνα βασίστηκε σε δύο εθνικές έρευνες και από έρευνες άλλων χωρών. Τα συμπεράσματα στηρίζονται στη σύζευξη των αποτελεσμάτων των ερωτήσεων του ερωτηματολογίου που ποιήσαμε και στα στοιχεία των ερευνών που πάρθηκαν από το θεωρητικό μέρος, τα οποία επικεντρώνονται σε νομοθεσία, εκπαίδευση - ενημέρωση των καταναλωτών και επιχειρήσεις.

Thesis
NonPeerReviewed

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
Καταναλωτές - Προστασία

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2007


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.