Στάσεις και απόψεις των Θεσσαλονικέων για την κατανάλωση αλλαντικών

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2004 (EL)
Στάσεις και απόψεις των Θεσσαλονικέων για την κατανάλωση αλλαντικών

Καπερώνη, Φωτεινή

Το ερώτημα, που οφείλει να θέσει ο σύγχρονος άνθρωπος στον εαυτό του, είναι αν η καταναλωτική διαφήμιση παρέχει επαρκείς πληροφορίες για τα αγαθά, αν η οικονομική λειτουργία της είναι τόσο ζωτική ώστε να μην μπορεί να καταργηθεί και τέλος ποιος τελικά ωφελείται από τη διαφήμιση των καταναλωτικών αγαθών: το σύνολο της κοινωνίας ή μια μικρή μερίδα μεγάλων βιομηχάνων και εταιρειών. Οι άνθρωποι που ασκούν κριτική στη διαφήμιση, προβάλλουν το επιχείρημα ότι οι διαφημίσεις δημιουργούν πλασματικές επιθυμίες και ενθαρρύνουν την παραγωγή και την κατανάλωση αγαθών ασυμβίβαστων με την εκπλήρωση των αυθεντικών και επειγουσών αναγκών του. Ισχυρίζονται επίσης ότι οι διαφημίσεις υπονοούν ότι τα αγαθά αυτά αποτελούν τη μοναδική οδό προς την κοινωνική επιτυχία και ευτυχία, και ότι τέλος η καταναλωτική οικονομία αποσπά τους πόρους από κοινωνικά χρήσιμες και ανθρώπινες ανάγκες και κάνει τους ανθρώπους άπληστους, υλιστές και σπάταλους.

Thesis
NonPeerReviewed

Καταναλωτές - Προστασία
Αλλαντικά - Βιομηχανία και εμπόριο

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2004


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.