Η παρούσα εργασία θα πραγματευτεί τον ρόλο του πολίτη στις δύο διαστάσεις, από την μία ως καταναλωτή και από την άλλη ως ενεργό συμμετέχων, αφού αναλυθούν οι δύο κύριες παραδόσεις της δημοκρατίας, την Φιλελεύθερη Δημοκρατία και την Συμμετοχική – Διαβουλευτική Δημοκρατία, όπου μέσα σε αυτές αναπτύσσεται. Παράλληλα, αναλύεται η εφαρμογή της σύγχρονης «επαγγελματοποιημένης» πολιτικής. Βασικό ερώτημα, είναι οι θεωρητικές αναζητήσεις στις οποίες αναπτύσσεται ο κάθε πολίτης και ποιες ηγεμονεύουν, δηλαδή ποιος πολίτης «επικρατεί».
Π > Πολιτική κουλτούρα
Κ > Καταναλωτές
Μ > Μάρκετινγκ
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Πολιτική κουλτούρα
Καταναλωτές
Μάρκετινγκ
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)