Ο πολίτης ως πελάτης / καταναλωτής στο πολιτικό μάρκετινγκ: θεωρητική επισκόπηση κριτική αποτίμηση

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2007 (EN)
Ο πολίτης ως πελάτης / καταναλωτής στο πολιτικό μάρκετινγκ: θεωρητική επισκόπηση κριτική αποτίμηση

Χούντα, Ειρήνη

Η παρούσα εργασία θα πραγματευτεί τον ρόλο του πολίτη στις δύο διαστάσεις, από την μία ως καταναλωτή και από την άλλη ως ενεργό συμμετέχων, αφού αναλυθούν οι δύο κύριες παραδόσεις της δημοκρατίας, την Φιλελεύθερη Δημοκρατία και την Συμμετοχική – Διαβουλευτική Δημοκρατία, όπου μέσα σε αυτές αναπτύσσεται. Παράλληλα, αναλύεται η εφαρμογή της σύγχρονης «επαγγελματοποιημένης» πολιτικής. Βασικό ερώτημα, είναι οι θεωρητικές αναζητήσεις στις οποίες αναπτύσσεται ο κάθε πολίτης και ποιες ηγεμονεύουν, δηλαδή ποιος πολίτης «επικρατεί».

Thesis
NonPeerReviewed

Πολιτική κουλτούρα
Καταναλωτές
Μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2007


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)