Ο πολίτης ως πελάτης / καταναλωτής στο πολιτικό μάρκετινγκ: θεωρητική επισκόπηση κριτική αποτίμηση

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Ο πολίτης ως πελάτης / καταναλωτής στο πολιτικό μάρκετινγκ: θεωρητική επισκόπηση κριτική αποτίμηση

Χούντα, Ειρήνη

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2007

2007


Η παρούσα εργασία θα πραγματευτεί τον ρόλο του πολίτη στις δύο διαστάσεις, από την μία ως καταναλωτή και από την άλλη ως ενεργό συμμετέχων, αφού αναλυθούν οι δύο κύριες παραδόσεις της δημοκρατίας, την Φιλελεύθερη Δημοκρατία και την Συμμετοχική – Διαβουλευτική Δημοκρατία, όπου μέσα σε αυτές αναπτύσσεται. Παράλληλα, αναλύεται η εφαρμογή της σύγχρονης «επαγγελματοποιημένης» πολιτικής. Βασικό ερώτημα, είναι οι θεωρητικές αναζητήσεις στις οποίες αναπτύσσεται ο κάθε πολίτης και ποιες ηγεμονεύουν, δηλαδή ποιος πολίτης «επικρατεί».

Π > Πολιτική κουλτούρα
Κ > Καταναλωτές
Μ > Μάρκετινγκ

Πολιτική κουλτούρα
Καταναλωτές
Μάρκετινγκ

Greek

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)