Ο πολίτης ως πελάτης / καταναλωτής στο πολιτικό μάρκετινγκ: θεωρητική επισκόπηση κριτική αποτίμηση

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2007 (EL)
Ο πολίτης ως πελάτης / καταναλωτής στο πολιτικό μάρκετινγκ: θεωρητική επισκόπηση κριτική αποτίμηση

Χούντα, Ειρήνη

Η παρούσα εργασία θα πραγματευτεί τον ρόλο του πολίτη στις δύο διαστάσεις, από την μία ως καταναλωτή και από την άλλη ως ενεργό συμμετέχων, αφού αναλυθούν οι δύο κύριες παραδόσεις της δημοκρατίας, την Φιλελεύθερη Δημοκρατία και την Συμμετοχική – Διαβουλευτική Δημοκρατία, όπου μέσα σε αυτές αναπτύσσεται. Παράλληλα, αναλύεται η εφαρμογή της σύγχρονης «επαγγελματοποιημένης» πολιτικής. Βασικό ερώτημα, είναι οι θεωρητικές αναζητήσεις στις οποίες αναπτύσσεται ο κάθε πολίτης και ποιες ηγεμονεύουν, δηλαδή ποιος πολίτης «επικρατεί».

Thesis
NonPeerReviewed

Πολιτική κουλτούρα
Καταναλωτές
Μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2007


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.