Αντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτελεί η διαχείριση επικοινωνιακών κρίσεων στην ελληνική εταιρική πραγματικότητα. Η εργασία χωρίζεται σε τρία μέρη. Στο πρώτο μέρος επιχειρείται η ανασκόπηση της υπάρχουσας βιβλιογραφίας αναφορικά με τα θέματα των κρίσεων, της διαχείρισής τους, και της ασφάλειας της ναυσιπλοΐας. Στο δεύτερο μέρος, εξετάζεται η συμβολή της επικοινωνίας στην διαχείριση εταιρικών κρίσεων στον ναυτιλιακό χώρο. Πιο συγκεκριμένα, μελετώνται οι περιπτώσεις της Minoan Flying Dolphins και της Louis Cruise Lines, μέσω των ναυαγίων των πλοίων τους . Τέλος, στο τρίτο μέρος γίνεται η συγκριτική ανάλυση των διαφορετικών συνθηκών των δύο ναυαγίων και των διαφορετικών επικοινωνιακών χειρισμών των δύο εταιριών.
Ν > Ναυάγια - Ελλάδα
Δ > Διαχείριση κινδύνου
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Διαχείριση κινδύνου
Ναυάγια - Ελλάδα
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)