Η χορηγία ως εργαλείο δημοσίων σχέσεων: έρευνα, προγραμματισμός, υλοποίηση, αξιοποίηση προγράμματος για το 2005 μιας εταιρείας αναψυκτικών

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2008 (EN)
Η χορηγία ως εργαλείο δημοσίων σχέσεων: έρευνα, προγραμματισμός, υλοποίηση, αξιοποίηση προγράμματος για το 2005 μιας εταιρείας αναψυκτικών

Γκουντρουμπής, Ηλίας

Η συγκεκριμένη πτυχιακή μελέτη πραγματεύεται τον θεσμό της χορηγία δίνοντας βαρύτητα, στις ακόλουθες ενότητες:1) ανάπτυξη ειδών χορηγίας ,2) ανάλυση κινήτρων εταιρειών για να προβούν σε χορηγικές ενέργειες 3) χορηγικά εταιρικά οφέλη,4) προβλήματα μη ανάπτυξης χορηγίας 5) το νομοσχέδιο το οποίο καθορίζει το θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας της χορηγίας στην Ελλάδα. Η πτυχιακή αναλύει τον όρο δημόσιες σχέσεις, ο οποίος τέμνεται με τις εταιρικές χορηγικές κινήσεις. Αναπτύσσονται ενότητες σχετικές με την έννοια των δημοσίων σχέσεων, τα επικοινωνιακά εργαλεία που χρησιμοποιούνται, το ρόλο των δημοσίων σχέσεων στην αγορά αλλά και την αξιοποιήσει τους από τις εταιρίες. Η εργασία εστιάζει στην περιπτωσιολογική μελέτη της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που επιδείχνει η coca-cola δίνοντας μια εικόνα της λειτουργίας της χορηγίας στη συγκεκριμένη εταιρία, με ποιους τρόπους μετουσιώνεται, αναπτύσσεται, λειτουργεί και γενικότερα πως αξιοποιείται από τη συγκεκριμένη πολυεθνική εταιρία.

Thesis
NonPeerReviewed

Δημόσιες σχέσεις
Χορηγία, Επιχειρηματική

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2008


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)