Η διαδικασία δημιουργίας ενός προϊόντος και η σημασία τους για την διεθνή ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η διαδικασία δημιουργίας ενός προϊόντος και η σημασία τους για την διεθνή ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων

Πρωτοψάλτη, Μαρία-Αμαρυλλίς

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2009

2009


Μέσα από τη πτυχιακή μου εργασία με θέμα την διαδικασία δημιουργίας ενός προϊόντος και η σημασία τους για την διεθνή ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων, γίνεται μια παρουσίαση όλων των παραμέτρων σε σχέση με την καινοτομία των προϊόντων για διεθνής αγορές. Συγκεκριμένα στο 1ο κεφάλαιο παρουσιάζεται ο κύκλος ζωής των προϊόντων, οι τύποι των νέων προϊόντων, η διαδικασία δημιουργίας και οι μέθοδοι βαθμολόγησης ιδεών για τα νέα προϊόντα. Στο δεύτερο κεφάλαιο, γίνεται παρουσίαση της ανταγωνιστικότητας στο διεθνή χώρο. Αναλύονται οι προσδιοριστικοί παράγοντες που προσδιορίζουν την ανταγωνιστικότητα, το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και την αποδοτικότητα των επιχειρηματικών μονάδων. Επίσης, παρουσιάζεται και η μέθοδος αξιολόγησης της ανταγωνιστικότητας στις διεθνείς αγορές. Τέλος, αναφερόμαστε στα αποτελέσματα που προκύπτουν στην διεθνή ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων η δημιουργία ενός νέου προϊόντος.

Π > Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Ε > Επιχειρήσεις - Ανταγωνιστικότητα

Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Επιχειρήσεις - Ανταγωνιστικότητα

Greek

Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)