Ο ρόλος της ενδυνάμωσης του ανθρώπινου δυναμικού στην αποτελεσματική διαχείριση παραπόνων: η περίπτωση της τουριστικής εκπαίδευσης

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2008 (EN)
Ο ρόλος της ενδυνάμωσης του ανθρώπινου δυναμικού στην αποτελεσματική διαχείριση παραπόνων: η περίπτωση της τουριστικής εκπαίδευσης

Κατσιαούνη, Μαρίνα

Στην εργασία αυτή ενδιαφερόμαστε για τη δευτεροβάθμια βασική περιοχή αποτελέσματος που προέρχεται από τη επαφή μεταξύ των υπαλλήλων και των πελατών. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύονται οι ιδιαιτερότητες του τουρισμού καθώς και ο ανθρώπινος παράγοντας στην επιχείρηση. Στο δεύτερο κεφάλαιο, παρουσιάζεται η εκπαίδευση του προσωπικού μιας τουριστικής επιχείρησης. Στο τρίτο κεφάλαιο, παρουσιάζεται ο τρόπος με τον οποίο το προσωπικό μιας τουριστικής επιχείρησης διαχειρίζεται τα παράπονα των πελατών χρησιμοποιώντας τις πηγές των παραπόνων και στηριζόμενοι στις αιτίες της κακής ποιότητας παροχής υπηρεσιών. Στο τέταρτο κεφάλαιο, παρουσιάζεται μια μελέτη περίπτωσης ενός ξενοδοχείου μέσης κατηγορίας (σύμφωνα με τη διάκρισή τους ανάλογα με τον αριθμό των εργαζομένων). Πρόκειται για μια ξενοδοχειακή μονάδα που εδρεύει στην πόλη της Λάρισας, με 20 εργαζόμενους και ανήκει στην κατηγορία των 3 αστέρων σύμφωνα με τις παροχές που προσφέρει.

Thesis
NonPeerReviewed

Τουριστική εκπαίδευση
Διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2008


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)