Η εργασία που ακολουθεί παρουσιάζει εφαρμογές που αφορούν το σύγχρονο και παραδοσιακό μάνατζμεντ στη στρατηγική των επιχειρήσεων. Αξιολογεί τους τρόπους που η παγκοσμιοποίηση επιδρά στις πρακτικές των σύγχρονων μάνατζερ και γενικότερα στα εθνικά συστήματα μάνατζμεντ. Τονίζει τις διαφορές που υπάρχουν μεταξύ νέου και παραδοσιακού μάνατζμεντ. Ακολουθεί η έννοια του όρου της γνώσης στις επιχειρήσεις σε σχέση με την πληροφορία και τα δεδομένα και το λόγο που θα πρέπει οι επιχειρήσεις αυτές να διαχωρίσουν το τι είναι γνώση και τι είναι πληροφορία. Ακόμη γίνεται μια αναλυτική παρουσίαση των μορφών μετατροπής της γνώσης και πως αυτή χρησιμοποιείται ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στις επιχειρήσεις. Ακόμη χρησιμοποιούνται σχήματα που βοηθούν στην καλύτερη κατανόηση των όσων αναφέρονται. Τέλος παρουσιάζονται συμπεράσματα που προκύπτουν από το πρακτικό σκέλος του knowledge management στις σύγχρονες επιχειρήσεις.
Μ > Μάρκετινγκ - Διοίκηση και οργάνωση
Δ > Διαχείριση γνώσης
Ε > Επιχειρήσεις - Ανταγωνιστικότητα
Social Sciences ▶ Economics and Business Commerce
(EN)
Μάρκετινγκ - Διοίκηση και οργάνωση
Διαχείριση γνώσης
Επιχειρήσεις - Ανταγωνιστικότητα
Greek
Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)