Έρευνα ικανοποίησης πελατών του Ελληνικού τραπεζικού συστήματος

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2015 (EN)
Έρευνα ικανοποίησης πελατών του Ελληνικού τραπεζικού συστήματος

Σαββαΐδης, Ηρακλής Σ.

Οι συντελεστές της οικονομική ζωής της χώρας συνειδητοποίησαν ότι οι πιέσεις από το διεθνή ανταγωνισμό είναι δυνατόν να αντιμετωπιστούν με την ποιοτική αναβάθμιση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους. Η προσπάθεια τους αυτή πρέπει να καθοδηγεί τις κινήσεις τους προκειμένου να επιτύχουν την ικανοποίηση των πελατών τους. Οι ελληνικές τράπεζες οφείλουν απέναντι στους πελάτες τους να αποκτήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες εκείνες που θα ικανοποιήσουν τις ανάγκες και τις προσδοκίες τους. Η μακρά ιστορία των ελληνικών τραπεζών τους δίνει το πλεονέκτημα να αναπτύξουν τις μεθόδους τους και να κινηθούν σύμφωνα με τα παγκόσμια πρότυπα. Οι παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην ικανοποίηση των πελατών είναι πολλοί και πρέπει άμεσα να ληφθούν υπόψη από όλες τις τράπεζες. Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και το μάρκετινγκ αποτελούν μέσα που θα βοηθήσουν τους τραπεζικούς οργανισμούς να επιτύχουν το στόχο τους. Η εφαρμογή της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στις τράπεζες, οδηγεί στη βελτίωση τις ποιότητας των προϊόντων και των υπηρεσιών και αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών. Το μάρκετινγκ, στη συνέχεια, συντονίζει όλες τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν προκειμένου να ικανοποιηθούν οι ανάγκες των πελατών των τραπεζών.

Thesis
NonPeerReviewed

Ικανοποίηση καταναλωτή
Τραπεζικό μάνατζμεντ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)