Όλα αυτά τα χρόνια παρατηρούμε μια ραγδαία εξέλιξη και ανάπτυξη της τεχνολογίας και της ταχύτητας μετάδοσης της πληροφορίας και αυτό έχει φέρει σημαντικές εξελίξεις σε διάφορους τομείς, ένας από αυτούς είναι και της εκπαίδευσης.
Στην παρούσα εργασία επιχειρούμε να τοποθετηθούμε στο σύγχρονο μοντέλο μάθησης μέσω κινητών συσκευών και τις δυνατότητες που προσφέρει στην μάθηση αλλά και στην ίδια την δημιουργία των μαθημάτων. Η εισαγωγή των υπολογιστών στα σχολεία σήμανε παράλληλα την εισαγωγή ενός νέου μαθήματος, της Πληροφορικής και έπειτα την πλήρη ενσωμάτωσή του σε πιο πρακτικό μέρος όπως αυτό της ίδιας της μάθησης μέσω ηλεκτρονικών συστημάτων μηχανών. Η εισαγωγή της Πληροφορικής στην εκπαίδευση έγινε με γοργούς ρυθμούς με μια εκπαιδευτική πρακτική που βασίζεται σε τρεις διαφορετικές προσεγγίσεις: την τεχνοκεντρική προσέγγιση δηλαδή η Πληροφορική σαν αυτόνομο γνωστικό αντικείμενο, την ολοκληρωμένη προσέγγιση δηλαδή η Πληροφορική ως εργαλείο διδασκαλίας και μάθησης σε όλα τα μαθήματα και σαν μέσο για μια διαθεματική προσέγγιση και την πραγματολογική προσέγγιση δηλαδή η Πληροφορική ως συνδυασμός των δύο παραπάνω τρόπων. Αυτό βέβαια έχει ως αποτέλεσμα την πρόωρη γνώση για την χρήση και διαχείριση του ηλεκτρονικού υπολογιστή. Ο σκοπός της εργασίας είναι να περιγράψουμε όσο τον δυνατόν καλύτερα τη χρησιμότητα της εφαρμογής CourseLab ως εργαλείο ηλεκτρονικής μάθησης μέσω κινητών συσκευών και τη δημιουργία των ηλεκτρονικών μαθημάτων.