Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης τη διαδικασία δόμησης της εικόνας μιας χώρας, γνωστή ως nationbranding. Μια στρατηγική πάνω στην οποία επενδύει το κράτος για τη διαμόρφωση και την προώθηση της εικόνας της χώρας στο εξωτερικό και ειδικότερα στα διεθνή κοινά-ακροατήρια. Σκοπός της εργασίας είναι να καταδείξει τη σημασία του όρου στο σύγχρονο κόσμο, δεδομένου ότι πρόκειται για ένα νέο σχετικά φαινόμενο. Εξετάζει συνοπτικά ορισμένα χαρακτηριστικά του μάρκετινγκ, καθώς το nationbrandingαντλεί τη συλλογιστική του από τον παραπάνω τομέα. Επιπλέον, γίνεται σύνδεση με τις έννοιες της ήπιας ισχύος και της δημόσιας διπλωματίας. Παράλληλα, εξετάζει το ρόλο της ταυτότητας και της εικόνας στη διαδικασία του nationbranding. Μελετά την εξέλιξη του nationbranding, όπως αυτό διαμορφώθηκε από τον εμπνευστή του SimonAnholtκαι την μετατροπή του όρου σε «ανταγωνιστική ταυτότητα» (competitiveidentity). Τέλος, παρουσιάζει το nationbrand(χώρα ως «μάρκα») των Ηνωμένων Πολιτειών και της Γαλλίας. Η παρούσα εργασία στηρίζεται στην αναζήτηση και μελέτη ελληνικής, αλλά κατά κύριο λόγο ξενόγλωσσης βιβλιογραφίας και αρθρογραφίας, καθώς και τη χρήση ηλεκτρονικών πηγών.
Μ > Μάρκετινγκ - Διοίκηση και οργάνωση
Δ > Διεθνείς σχέσεις
Δ > Διπλωματία
Π > Παγκόσμια πολιτική
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Μάρκετινγκ - Διοίκηση και οργάνωση
Διεθνείς σχέσεις
Παγκόσμια πολιτική
Διπλωματία
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)