Nationbranding: πως οικοδομείται επικοινωνιακά το προφίλ μιας χώρας. Μελέτη περίπτωσης: ΗΠΑ και Γαλλία

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2015 (EL)
Nationbranding: πως οικοδομείται επικοινωνιακά το προφίλ μιας χώρας. Μελέτη περίπτωσης: ΗΠΑ και Γαλλία

Ζαρκάδα, Ιωάννα

Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης τη διαδικασία δόμησης της εικόνας μιας χώρας, γνωστή ως nationbranding. Μια στρατηγική πάνω στην οποία επενδύει το κράτος για τη διαμόρφωση και την προώθηση της εικόνας της χώρας στο εξωτερικό και ειδικότερα στα διεθνή κοινά-ακροατήρια. Σκοπός της εργασίας είναι να καταδείξει τη σημασία του όρου στο σύγχρονο κόσμο, δεδομένου ότι πρόκειται για ένα νέο σχετικά φαινόμενο. Εξετάζει συνοπτικά ορισμένα χαρακτηριστικά του μάρκετινγκ, καθώς το nationbrandingαντλεί τη συλλογιστική του από τον παραπάνω τομέα. Επιπλέον, γίνεται σύνδεση με τις έννοιες της ήπιας ισχύος και της δημόσιας διπλωματίας. Παράλληλα, εξετάζει το ρόλο της ταυτότητας και της εικόνας στη διαδικασία του nationbranding. Μελετά την εξέλιξη του nationbranding, όπως αυτό διαμορφώθηκε από τον εμπνευστή του SimonAnholtκαι την μετατροπή του όρου σε «ανταγωνιστική ταυτότητα» (competitiveidentity). Τέλος, παρουσιάζει το nationbrand(χώρα ως «μάρκα») των Ηνωμένων Πολιτειών και της Γαλλίας. Η παρούσα εργασία στηρίζεται στην αναζήτηση και μελέτη ελληνικής, αλλά κατά κύριο λόγο ξενόγλωσσης βιβλιογραφίας και αρθρογραφίας, καθώς και τη χρήση ηλεκτρονικών πηγών.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ - Διοίκηση και οργάνωση
Διεθνείς σχέσεις
Παγκόσμια πολιτική
Διπλωματία

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.