Διαφημίσεις σε έντυπες και διαδικτυακές εφημερίδες. Μια συγκριτική μελέτη με τον ελληνικό τύπο

Διαφημίσεις σε έντυπες και διαδικτυακές εφημερίδες. Μια συγκριτική μελέτη με τον ελληνικό τύπο

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Διαφημίσεις σε έντυπες και διαδικτυακές εφημερίδες. Μια συγκριτική μελέτη με τον ελληνικό τύπο

Διούδη, Θάλεια
Παπασταμάτη, Φωτεινή

Thesis
NonPeerReviewed

2015


Στόχος της εργασίας είναι η αναλυτική περιγραφή των διαφημίσεων που υπάρχουν στο πρωτοσέλιδο των έντυπων εφημερίδων και στην αρχική σελίδα της διαδικτυακής μορφής τους. Σκοπός μας είναι να δούμε τον αριθμό των διαφημίσεων, τη θέση που επιλέγουν οι διαφημιστές να τοποθετήσουν μια διαφήμιση καθώς και το ποια είναι η μορφή που έχουν οι διαφημίσεις. Όπως θα δούμε και στο κείμενο στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται αναλυτικά τα είδη των διαφημίσεων, η διαφημιστική δαπάνη καθώς και οι μέθοδοι καθορισμού του διαφημιστικού προϋπολογισμού. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναφέρεται το πως λειτουργεί η εφημερίδα ως διαφημιστικό μέσο καθώς και τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που έχουν οι διαφημίσεις των έντυπων εφημερίδων. Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύεται η μεθοδολογία της εργασίας η οποία είναι στο θεωρητικό μέρος δευτερογενής έρευνα και στο πρακτικό μέρος πρωτογενής έρευνα και ανάλυση περιεχομένου. Στο τέταρτο κεφάλαιο πραγματοποιείται η ανάλυση των στοιχείων που βρέθηκαν έπειτα από την πρωτογενή έρευνα σε τρείς εφημερίδες σε χρονικό διάστημα δύο μηνών από 1/11/2014 έως 30/11/2014 και από 1/12/2014 έως 31/12/2014. Ακόμη, δημιουργήθηκαν πίνακες οι οποίοι αναγράφουν τον αριθμό, τη θέση και τη μορφή των διαφημίσεων τόσο στις έντυπες όσο και στις ηλεκτρονικές εφημερίδες. Οι εφημερίδες στις οποίες έγινε η έρευνα είναι η ‘Καθημερινή’, το ‘Έθνος’ και η εφημερίδα ‘Τα Νέα’. Τέλος, θα δούμε τα συμπεράσματα που προκύπτουν από την έρευνα των εφημερίδων καθώς και προτάσεις για περεταίρω ανάλυση και ανάπτυξη του θέματος.

Διαφήμιση
Τύπος - Ελλάδα
Διαδίκτυο (Internet)

Ελληνική γλώσσα

cc_by_nc_nd




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.