Mobile marketing και ο ρόλος των sms στη διαφήμιση

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2015 (EL)
Mobile marketing και ο ρόλος των sms στη διαφήμιση

Λαμπαδαροπούλου, Ευαγγελία

Στα πλαίσια της παρούσας εργασίας ερευνάται το επιστημονικό πεδίο του mobile marketing, καθώς και το κυριότερο εργαλείο του που δεν είναι άλλο από το γραπτό μήνυμα κειμένου (sms). Ο ρόλος που διαδραματίζει πλέον το mobile marketing στον κλάδο της διαφήμισης είναι πολύ βασικός, διότι τα τελευταία χρόνια η τεχνολογία έχει παρουσιάσει μεγάλη εξέλιξη σε αυτόν το νέο τρόπο επικοινωνίας. Ο αριθμός των επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν στις διαφημιστικές καμπάνιες τεχνικές mobile marketing είναι ολοένα και αυξανόμενος, καθώς όλο και περισσότεροι εμπιστεύονται το νέο αυτό κλάδο για να προωθήσουν άμεσα και έξυπνα τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιαστεί αρχικά αυτός ο νέος κλάδος του σύγχρονου marketing και τα πλεονεκτήματα, αλλά και μειονεκτήματα που έχει για μια επιχείρηση, καθώς και τα διάφορα εργαλεία που μπορεί να χρησιμοποιήσει σε μια διαφημιστική καμπάνια. Έπειτα, η ανάλυση εξειδικεύεται στον ρόλο που διαδραματίζουν τα sms στην προβολή και διαφήμιση μιας επιχείρησης, αλλά και η διαδικασία που απαιτείται έτσι ώστε μια διαφημιστική καμπάνια μέσω sms να είναι επιτυχημένη. Τέλος, παρουσιάζεται ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα χρήσης mobile marketing για την προώθηση των προϊόντων της, αυτό της ΙΚΕΑ, η οποία εισήγαγε την καινοτομία του mobile καταλόγου των προϊόντων της, δίνοντας έτσι την επιθυμητή ώθηση στις πωλήσεις της.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαφήμιση
Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Τηλεπικοινωνία

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.