Η τουριστική προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό εν μέσω οικονομικής κρίσης

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2015 (EL)
Η τουριστική προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό εν μέσω οικονομικής κρίσης

Δεληγιάννη, Παναγιώτα

Ο τουρισμός αποτελεί ένα βασικό πυλώνα της εθνικής μας οικονομίας, λόγω του μεγάλου αριθμού επιχειρήσεων και εργαζομένων που εμπλέκονται με αυτόν. Στόχος της συγκεκριμένης εργασίας, είναι αφενός να αποτυπωθεί η θέση της ελληνικής τουριστικής δύναμης, βάση διεθνών αφίξεων, αλλά και η ελληνική τουριστική ανταγωνιστικότητα σε σχέση με τους κύριους ανταγωνιστές της, την Ισπανία, Τουρκία, Κροατία και Αίγυπτο. Αφετέρου στόχος της παρούσας εργασίας είναι να επισημάνει τις ενέργειες εκείνες που είναι κατάλληλες για την αποτελεσματικότερη προβολή και προώθηση του ελληνικού τουρισμού. Για το λόγο αυτό διενεργείται έρευνα ποσοτική, ώστε να παραχθούν αντικειμενικά δεδομένα, καθώς και οι πρωτογενής πηγές που συλλεχθήκαν από τη χρήση ερωτηματολογίου περιλαμβάνοντας ερωτήσεις κλειστού και ανοικτού τύπου, να μπορούν να επεξεργασθούν στατιστικά. Ως κύρια συμπεράσματα που διεξήχθησαν από τη παρούσα εργασία είναι η επιβεβαίωση εσωτερικών προβλημάτων του ελλαδικού τουρισμού ως προς τη κυβερνητική πολιτική περί της φορολογίας, τη προβολή και προώθηση του τουρισμού από τους κρατικούς φορείς, τη προβληματική τουριστική υποδομή, αλλά και τα κοινωνικοπολιτικά επεισόδια που δημιουργούν μια εικόνα μη ασφαλούς χώρας. Δεδομένου πως η Ελλάδα διαθέτη ένα ελκυστικό τουριστικό προϊόν(ήλιος, θάλασσα), αλλά και πηγές εναλλακτικού τουρισμού(διασκέδαση, γαστρονομία), όπου τα στοιχεία αυτά θα μπορούν να αποτελέσουν την αρχή ενός σχεδίου μάρκετινγκ για την προβολή και προώθηση της Ελλάδας ως ανταγωνιστικός τουριστικός προορισμός. Παρόλα ταύτα τη διακρίνει το πρόβλημα της εποχικότητας, καθώς δεν έχει καταφέρει να προσελκύσει τουρίστες εκτός περιόδου αιχμής. Τέλος απαραίτητη είναι η δημιουργία ενός brand name, που δύναται να ισχυροποιήσει την ανταγωνιστικότητα του ελληνικού τουρισμού σε συνδυασμό με την εκμετάλλευση του διαδικτύου και των δημόσιων σχέσεων. Λέξεις κλειδιά: ελληνικός τουρισμός, προβολή, προώθηση, τουριστική ανταγωνιστικότητα.

Thesis
NonPeerReviewed

Τουριστική ανάπτυξη
Οικονομικές κρίσεις
Τουρισμός - Ελλάδα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.