Παρουσίαση μιας εταιρίας νέων τεχνολογιών: μελέτη περίπτωσης της "Apple"

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2015 (EL)
Παρουσίαση μιας εταιρίας νέων τεχνολογιών: μελέτη περίπτωσης της "Apple"

Αποστολοπούλου, Αθηνά

Η παρακάτω εργασία πραγματοποιήθηκε με σκοπό την παρουσίαση και την ανάλυση της εταιρίας Apple. Στην προσπάθεια αυτή θα εστιάσουμε στα προϊόντα της Apple, το γενικότερο επιχειρησιακό περιβάλλον αναφέροντας και κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά συγκεκριμένων αγορών. Ακόμα θα γίνει παρουσίαση και ανάλυση του ανταγωνιστικού περιβάλλοντος, των τρόπων προώθησης και επικοινωνίας που χρησιμοποιεί η εταιρία καθώς και της γενικότερης στατιστικής που χρησιμοποιεί. Σκοπός της παρακάτω πτυχιακής εργασίας είναι η γνωριμία με την Apple, η καλύτερη γνώση των δυνάμεων και των αδυναμιών της καθώς και η καταγραφή των ευκαιριών αλλά και των απειλών που εμφανίζονται στο εξωτερικό περιβάλλον της εταιρίας. Επιπλέον, μετά από την προσεκτική μελέτη και ανάλυση των στοιχείων και αφότου έχει γίνει αναφορά στην καταναλωτική συμπεριφορά (σε θεωρητικό πλαίσιο) θα γίνει προσπάθεια διατύπωσης συγκεκριμένων προτάσεων για την μελλοντική ανάπτυξη της εταιρίας. Το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί μια αλλαγή της επιχειρηματικής δραστηριότητας και προσφέρεται ως επιλογή για την οικονομική επίλυση πιθανών προβλημάτων ή για την επέκταση των επιχειρήσεων. Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει αλλάξει τα παλιά επιχειρηματικά μοντέλα και τη δομή του κόστους, καθώς επίσης έχει αναδιατάξει τη σύνδεση μεταξύ των αγοραστών, των πωλητών, και όλων των ενδιάμεσων. Επιπλέον, η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου έχει οδηγήσει σε ταχεία διεθνοποίηση των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, διότι μειώνει τα οφέλη των οικονομιών κλίμακας, μειώνει το κόστος της διαφήμισης, και δίνει τη δυνατότητα ακόμη και στις μικρές εταιρείες να επιτύχουν περισσότερες αγορές. Μέσα σε αυτό το κλίμα και πριν την εισαγωγή και ανάπτυξη του διαδικτύου ιδρύθηκε η Apple από τον Στηβ Τζομπς και τον Στήβεν Bόζνιακ το 1976 σε ένα γκαράζ στην μικρή πόλη Λος Άλτος της Καλιφόρνια των ΗΠΑ. Η εταιρία με την εισαγωγή και των νέων τεχνολογιών γνώρισε μεγάλη αποδοχή από τους καταναλωτές με πολλά εκατομμύρια πωλήσεις. Σήμερα η Apple αποτελεί μία από τις κυρίαρχες εταιρίες στον τομέα της τεχνολογίας διαθέτοντας προϊόντα κάθε είδους (smartphones, tablets, αναπαραγωγής μουσικής, ηλεκτρονικούς υπολογιστές), στοχεύοντας σε συγκεκριμένο κοινό με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Η εταιρία αντιμετωπίζει ισχυρό ανταγωνισμό, ο οποίος και διαφοροποιείται αναλόγως με την αγορά στην οποία απευθυνόμαστε και γεωγραφικά και σε επίπεδο είδους των προϊόντων.

Thesis
NonPeerReviewed

Ηλεκτρονικό εμπόριο
Ηλεκτρονικοί υπολογιστές
Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Επιχειρήσεις - Πληροφορική
Μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.