E-marketing και προώθηση στο διαδίκτυο

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2015 (EL)
E-marketing και προώθηση στο διαδίκτυο

Δαλαμήτρα, Σοφία

H παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζει τον καινοτόμο κλάδο του e-marketing και των τεχνολογιών που χρησιμοποιούνται για την προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών μίας επιχείρησης στο Διαδίκτυο. Εξετάζει επίσης τον ρόλο του e-marketing ως μοχλού ανάπτυξης των επιχειρήσεων σε ένα σύγχρονο, συνεχώς μεταβαλλόμενο ανταγωνιστικό περιβάλλον από θεωρητική και πρακτική οπτική. Η πρακτική εξέταση τεχνικών εφαρμογής του e-marketing γίνεται στην αυτοκινητοβιομηχανία BMW. Η συγκεκριμένη επιχείρηση έχει υιοθετήσει αρκετά από τα συστήματα και τις τακτικές e-marketing στην στρατηγική προώθησης των πωλήσεών της, όπως αυτά αναφέρονται στη θεωρία και αποτελεί μια από τις επιχειρήσεις – πρότυπο, από τη στρατηγική της οποίας μπορούν να παραδειγματιστούν και οι μικρότερης εμβέλειας επιχειρήσεις.

Thesis
NonPeerReviewed

Ηλεκτρονικό εμπόριο
Επιχειρήσεις - Δίκτυα υπολογιστών
Διαδικτυακό μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.