Η παρούσα εργασία έχει ως κύριο θέμα την πολυγλωσσία και πως συντελεί και
βοηθάει στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας. Δηλαδή θα αναπτύξουμε στη
συνέχεια και θα αναφερθούμε σε θέματα όπως είναι η έννοια του μάνατζμεντ, θα
αναφερθούμε στον στρατηγικό σχεδιασμό, τι είναι μία επιχείρηση, πως δημιουργείται
και ποιες είναι οι μορφές που μπορεί να έχει. Στο δεύτερο κεφάλαιο θα μιλήσουμε για
την έννοια της επιχειρηματικότητας και θα προσπαθήσουμε να αναφερθούμε σε
κάποιους ορισμούς. Στη συνέχεια θα πούμε για την σχέση που υπάρχει μεταξύ της
επιχειρηματικότητας και της ηθικής, αλλά και θα αναφερθούμε σε έννοιες όπως είναι
η καινοτομία και η ανταγωνιστικότητα σε συνάρτηση πάντα με την
επιχειρηματικότητα και την πολυγλωσσία. Στη συνέχεια θα μιλήσουμε για τρόπους
που συντελούν στην ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας και θα παραθέσουμε κάποια
γενικά στοιχεία. Στο τρίτο κεφάλαιο της παρούσας εργασίας θα μας απασχολήσει η
εταιρική κουλτούρα, η έννοιά της, η σημασία της για μία επιχείρηση καθώς και η
επίδραση και συμβολή της στη λειτουργία και εξέλιξή της. Επίσης, θα αναφερθούμε
σε λειτουργίες της εταιρικής κουλτούρας και πως σχετίζεται με την στρατηγική
μάρκετινγκ. Στο κεφάλαιο αυτό ακόμα θα πούμε για τον ρόλο που διαδραματίζουν τα
εθνικά χαρακτηριστικά στις επιχειρήσεις και θα εξετάσουμε εάν και πως συμβάλλει η
διαφορετικότητα στην ανάπτυξη μίας επιχείρησης. Στο τέταρτο κεφάλαιο θα
μιλήσουμε για τον όρο πολυγλωσσία, θα προσπαθήσουμε να τον εξηγήσουμε
εννοιολογικά, θα αναφέρουμε στοιχεία για την πολυγλωσσία στην Ελλάδα και
γενικότερα στην Ευρωπαϊκή ένωση. Θα προσπαθήσουμε να αναζητήσουμε την
ύπαρξη πολυγλωσσίας ή μη στις ελληνικές επιχειρήσεις και θα συνεχίσουμε με τα
πλεονεκτήματα της πολυγλωσσίας στην λειτουργία μίας επιχείρησης.
Α > Ανταγωνισμός
Ε > Εταιρική κουλτούρα
Δ > Διοίκηση και οργάνωση
Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός
Ε > Επιχειρηματική ηθική
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Εταιρική κουλτούρα
Επιχειρηματική ηθική
Ανταγωνισμός
Διοίκηση και οργάνωση
Στρατηγικός σχεδιασμός
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)