Η συμβολή της πολυγλωσίας στην ενίσχυση της επιχειρηματικής ανταγωνιστικότητας

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η συμβολή της πολυγλωσίας στην ενίσχυση της επιχειρηματικής ανταγωνιστικότητας

Μαρνελάκη, Μαρία

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2015

2015


Η παρούσα εργασία έχει ως κύριο θέμα την πολυγλωσσία και πως συντελεί και βοηθάει στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας. Δηλαδή θα αναπτύξουμε στη συνέχεια και θα αναφερθούμε σε θέματα όπως είναι η έννοια του μάνατζμεντ, θα αναφερθούμε στον στρατηγικό σχεδιασμό, τι είναι μία επιχείρηση, πως δημιουργείται και ποιες είναι οι μορφές που μπορεί να έχει. Στο δεύτερο κεφάλαιο θα μιλήσουμε για την έννοια της επιχειρηματικότητας και θα προσπαθήσουμε να αναφερθούμε σε κάποιους ορισμούς. Στη συνέχεια θα πούμε για την σχέση που υπάρχει μεταξύ της επιχειρηματικότητας και της ηθικής, αλλά και θα αναφερθούμε σε έννοιες όπως είναι η καινοτομία και η ανταγωνιστικότητα σε συνάρτηση πάντα με την επιχειρηματικότητα και την πολυγλωσσία. Στη συνέχεια θα μιλήσουμε για τρόπους που συντελούν στην ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας και θα παραθέσουμε κάποια γενικά στοιχεία. Στο τρίτο κεφάλαιο της παρούσας εργασίας θα μας απασχολήσει η εταιρική κουλτούρα, η έννοιά της, η σημασία της για μία επιχείρηση καθώς και η επίδραση και συμβολή της στη λειτουργία και εξέλιξή της. Επίσης, θα αναφερθούμε σε λειτουργίες της εταιρικής κουλτούρας και πως σχετίζεται με την στρατηγική μάρκετινγκ. Στο κεφάλαιο αυτό ακόμα θα πούμε για τον ρόλο που διαδραματίζουν τα εθνικά χαρακτηριστικά στις επιχειρήσεις και θα εξετάσουμε εάν και πως συμβάλλει η διαφορετικότητα στην ανάπτυξη μίας επιχείρησης. Στο τέταρτο κεφάλαιο θα μιλήσουμε για τον όρο πολυγλωσσία, θα προσπαθήσουμε να τον εξηγήσουμε εννοιολογικά, θα αναφέρουμε στοιχεία για την πολυγλωσσία στην Ελλάδα και γενικότερα στην Ευρωπαϊκή ένωση. Θα προσπαθήσουμε να αναζητήσουμε την ύπαρξη πολυγλωσσίας ή μη στις ελληνικές επιχειρήσεις και θα συνεχίσουμε με τα πλεονεκτήματα της πολυγλωσσίας στην λειτουργία μίας επιχείρησης.

Α > Ανταγωνισμός
Ε > Εταιρική κουλτούρα
Δ > Διοίκηση και οργάνωση
Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός
Ε > Επιχειρηματική ηθική

Εταιρική κουλτούρα
Επιχειρηματική ηθική
Ανταγωνισμός
Διοίκηση και οργάνωση
Στρατηγικός σχεδιασμός

Greek

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)