δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Το σχέδιο μάρκετινγκ μιας τοπικής επιχείρησης τροφίμων. Η εταιρία ΑΦΟΙ Α. Πιτένη ΑΒΕΕ
Η παρούσα εργασία συντάχθηκε με σκοπό τη δημιουργία ενός νέου σχεδίου μάρκετινγκ της εταιρίας Αφοί Α. Πιτένη ΑΒΕΕ. Η Αφοί Α. Πιτένη ΑΒΕΕ είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες παραγωγής και εμπορίας τροφίμων στην Ελλάδα.
Για την παρούσα έρευνα χρησιμοποιήθηκε η μικτή έρευνα γιατί χρησιμοποιήθηκαν δυο μέθοδοι έρευνας. Έγινε συνδυασμός της ποιοτικής και ποσοτικής έρευνας. Οι δυο τύποι έρευνας χρησιμοποιήθηκαν ως εξής: με τη διεξαγωγή συνέντευξης και με τη δημιουργία ερωτηματολογίου.
Για τη διεξαγωγή της έρευνας χρησιμοποιήθηκαν δυο ερευνητικά εργαλεία το ερωτηματολόγιο και η συνέντευξη. Η συνέντευξη απαντήθηκε από στέλεχος της επιχείρησης και το ερωτηματολόγιο από καταναλωτές μέσω internet. Τα αποτελέσματα αναλύθηκαν μέσω του προγράμματος SPSS.
Τέλος, γίνεται η δημιουργία νέου σχεδίου μάρκετινγκ της επιχείρησης με σκοπό την προώθηση σειράς προϊόντων της εταιρίας. Τα στάδια του οποίου αναλύονται στο έκτο κεφάλαιο.
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.