Το σχέδιο μάρκετινγκ μιας τοπικής επιχείρησης τροφίμων. Η εταιρία ΑΦΟΙ Α. Πιτένη ΑΒΕΕ

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Το σχέδιο μάρκετινγκ μιας τοπικής επιχείρησης τροφίμων. Η εταιρία ΑΦΟΙ Α. Πιτένη ΑΒΕΕ

Γαργάρα, Αικατερίνη

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2015

2015


Η παρούσα εργασία συντάχθηκε με σκοπό τη δημιουργία ενός νέου σχεδίου μάρκετινγκ της εταιρίας Αφοί Α. Πιτένη ΑΒΕΕ. Η Αφοί Α. Πιτένη ΑΒΕΕ είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες παραγωγής και εμπορίας τροφίμων στην Ελλάδα. Για την παρούσα έρευνα χρησιμοποιήθηκε η μικτή έρευνα γιατί χρησιμοποιήθηκαν δυο μέθοδοι έρευνας. Έγινε συνδυασμός της ποιοτικής και ποσοτικής έρευνας. Οι δυο τύποι έρευνας χρησιμοποιήθηκαν ως εξής: με τη διεξαγωγή συνέντευξης και με τη δημιουργία ερωτηματολογίου. Για τη διεξαγωγή της έρευνας χρησιμοποιήθηκαν δυο ερευνητικά εργαλεία το ερωτηματολόγιο και η συνέντευξη. Η συνέντευξη απαντήθηκε από στέλεχος της επιχείρησης και το ερωτηματολόγιο από καταναλωτές μέσω internet. Τα αποτελέσματα αναλύθηκαν μέσω του προγράμματος SPSS. Τέλος, γίνεται η δημιουργία νέου σχεδίου μάρκετινγκ της επιχείρησης με σκοπό την προώθηση σειράς προϊόντων της εταιρίας. Τα στάδια του οποίου αναλύονται στο έκτο κεφάλαιο.

Μ > Μάρκετινγκ
Τ > Τροφή, Βιομηχανία και εμπόριο
Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός

Τροφή, Βιομηχανία και εμπόριο
Μάρκετινγκ
Στρατηγικός σχεδιασμός

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.